تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

معرفی و پیگیری اخبار پروژه های دیفای شامل مرکز بازی ، مرکز اشتغال ، ربات معامله گر ، صرافی ، کیف پول ، شبکه اجتماعی ، کلود سنتر و کامیونیتی میکر

 اکو اسمارت

ارائه خدمات طراحی و برنامه نویسی با توکن ECG اکو اسمارت

 

خدمات برنامه نویسی ویندوز و موبایل اندروید و طراحی وب ، طراحی فونت و طراحی لوگو در ازای دریافت توکن  ECG اکو اسمارت در کانال @ECSWALLET ارائه میشود .

 

نرخها بر اساس آخرین نرخنامه رسمی اتحادیه انجمن گرافیک ایران در سال 1399 و بر اساس تبدیل ریال به ECG محاسبه میشود . نرخ هر توکن ECG در این مرکز بر اساس آخرین نرخ ترون محاسبه میشود که هم اکنون ۵۰ سنت به ازای هر توکن  ECG خواهد بود. بدیهی است هر گونه تغییر در قیمت ترون و نرخ نامه رسمی اتحادیه انجمن گرافیک ایران مبنای محاسبه جدید هنگام قرارداد خواهد بود

 

متاسفانه برخی کانالها و افراد توکنهای ECG را بسیار پائینتر از نرخ واقعی آن و در حدود ۲۰ سنت مبادله میکنند که این مرکز ضمن قبول تعهد انجام خدمات با توکن ECG ، نرخ واقعی آنرا مبنای دریافت هزینه خدمات قرار میدهد . قابل توجه اینکه تمام هزینه های خدمات این مرکز بوسیله توکن اکو اسمارت دریافت میشود و شما هیچگونه هزینه دیگری به صورت ریال یا دلار پرداخت نمیکنید جهت مشاهده نرخ نامه خدمات این مرکز به ادامه مطلب مراجعه فرمائید  

 

 

 

ردیف  نرخ نامه نخستین مرکز ارائه خدمات توکن اکو اسمارت در ایران  فرمت  نرخ
  خدمات طراحی گرافیکی شامل:    
1 طراحی لوگو       2D jpg 200 ECG
2 تبدیل لوگوی دوبعدی به سه بعدی ثابت     3D gif 100 ECG
3 تبدیل لوگوی دو بعدی به سه بعدی متحرک     3D+Motion
gif
200 ECG
4 طراحی پوستر در ابعاد ۵۰*۷۰   PSD 200 ECG
       
   خدمات طراحی سایت شامل:    
1 طراحی قالب بلاگفا html 50 ECG
2 طراحی قالب بیان html 80 ECG 
3 محتوا  txt  5 ECG
4 دامنه اینترنتی IR  یک ساله + هاست     100 ECG
5 دامنه + هاست یک ساله + اپلیکیشن+ وردپرس     300 ECG  
       
  خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل :    
1 اپلیکیشن اندروید کتابخانه با ۵ فایل pdf apk 100 ECG
2 اپلکیشن اندروید فروشگاهی apk 300 ECG
3 اپلیکیشن اندروید اطلاع رسانی apk 200 ECG
4 اپلیکیشن اندروید خبری apk 250 ECG
5 اپلیکیشن اندروید آموزشی  apk 200 ECG
       
  خدمات طراحی فونت شامل :    
1 فونت تحت وب              woff 4000 ECG
2 فونت فارسی               ttf 5000 ECG
3 فونت لاتین                         ttf 4000 ECG
       
  خدمات برنامه نویسی ویندوز شامل :    
1 برنامه نویسی نرم افزار تحت وب برای ویندوز exe 2000 ECG
2 برنامه نویسی نسخه ویندوز محتوا   exe 3000 ECG
       
  خدمات تولیدات ویدئویی شامل:    
1 تولید تیزر دقیقه  200 ECG
2 تولید موشن گرافیک دقیقه ۴۰۰ ECG
       
  برای ارائه سفارش میتوانید از طریق ID تلگرام @Ecsdesigner اقدام فرمائید    

 

 

 

 

 

  • شما قادر هستید که رشته HTML را معین کنید و توسط وب ویو آن را درون برنامه خود به نمایش بگذارید. در حقیقت کاری که Webview انجام می­دهد این است که برنامه شما را به برنامه وب تبدیل می­نماید و صفحات وب را برای شما نشان می­دهد. افزون بر این می­توان گفت که وب ویو یکی از ویوهای کاربردی پلتفرم(Platform) اندروید محسوب می­شود که با استفاده از آن می­توانید یک صفحه وب آنلاین و یا حتی آفلاین را داخل یک Activity (کار، فعالیت) به کاربر نشان دهید. دقیقاً مشابه این­که وب سایتی را در مرورگری همچون Chrome باز می­کنید البته باید گفت که تفاوتی هم با آن دارد و آن، این است که کاربر، صفحه وب را داخل برنامه می­بیند و به مرورگری مستقل انتقال پیدا نمی­کند.

    در وب ویو امکان این امر وجود دارد که محتوای دریافتی از صفحه وب کنترل گردد. به طور مثال می­توانید مشخص کنید که کدهای جاوا اسکریپت که در طراحی صفحات وب با کدهای HTML ترکیب می­گردند امکان این­که اجرا شوند را داشته باشند یا نه.

    در حالت کلی می­توان گفت که:

    برای ساختن نسخه وب ویونیاز به دانش برنامه نویسی بالا ندارید و می­توانید آن را در عرض چند ساعت بسازید.
    اپلیکیشنی که با Webview نوشته شده است همانند یک مرورگر عمل می­نماید.
    با استفاده از وب ویو می­توانید برای همه افرادی­که اپلیکیشن شما را بر روی گوشی موبایلشان نصب نموده­اند، نوتیفیکیشن ارسال نمائید.
    بدون صرف هزینه و یا زمان زیاد می­توانید نسخه اپلیکیشن اندروید و ios وب سایت خود را توسط وب ویو بسازید.
    علاوه بر تمامی موارد ذکر شده می­توان اذعان کرد که Webview افزون بر این­که وب سایت شما را به صورت یک اپلیکیشن به مخاطبین نمایش می­دهد در صورتی­که از نسخه آنلاین آن استفاده نمائید سبب می­شود که رتبه سایت شما در موتورهای جست­و­جو افزایش یابد چرا که هر بار که کاربری با استفاده از اپلیکیشن، سایت شما را بررسی می­کند در حقیقت سایت شما را می­بینید و به عنوان فردی که از سایت شما دیدن می­کند به حساب می­آید بنابراین می­توان گفت که وب ویو بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش می­دهد و از این طریق موجب می­شود رتبه سایت شما افزایش پیدا کند. علاوه بر این­ها شما می­توانید تبلیغات درون برنامه­ای را در نسخه Webview به انجام برسانید.
    اگر وب سایت شما دارای طراحی بهینه برای موبایل می باشد، هم اکنون می توانید اپلیکیشن اندروید وب سایت خود را نیز راه اندازی نمایید. با استفاده از سرویس اپ کارا دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل نیست و شما می توانید در کمترین زمان اپلیکیشن سایت خود را ساخته و به کاربران خود عرضه نمایید. با تبدیل وب سایت به اپلیکیشن موبایل اندروید، کاربران شما دسترسی بهتری به مطالب و امکانات سایت شما بصورت آنلاین خواهند داشت.

    توسط سرویس اپ کارا، با اضافه کردن امکاناتی خاص به اپلیکیشن و وب ویو گرفتن از سایت، نمای یک اپلیکیشن واقعی موبایل را به آن اضافه می کنید و در نتیجه تجربه کاربری خوبی را به یوزر القاء خواهید کرد. شما با استفاده از این سرویس می توانید وب سایت های داینامیک خود را و یا حتی فایلهای html را به apk تبدیل نمایید.
  • سلام. ۲ سال به پای اکو اسمارت نشستیم . امیدواریم یکی یه خبر خوب برای لیست شدن در صرافی ها به ما بده
  • سهیل فلاح
    سلام امیدی باشه که یه روز تو صرافی کوکوین لیست بشه سه ساله منتظر یه خبر خوبیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی اکو اسمارت : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی