تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

معرفی و پیگیری اخبار پروژه های دیفای شامل مرکز بازی ، مرکز اشتغال ، ربات معامله گر ، صرافی ، کیف پول ، شبکه اجتماعی ، کلود سنتر و کامیونیتی میکر

 اکو اسمارت

محاسبه ارزش ذاتی هر توکن اکو اسمارت به نرخ روز بر مبنای قیمت لحظه ای ترون

پیرو درخواست تعدادی از کاربران مبنی بر استخراج و اعلام قیمت واقعی توکن اکو اسمارت ، بدینوسیله ارزش ذاتی هر توکن اکو اسمارت در تاریخ 10 آوریل 2021 از سوی این کانال با توجه به آخرین قیمت ترون در صرافیهای مرجع ،  58 سنت محاسبه شده است . بدیهی است هرگونه تغییر در قیمت ترون طی روزهای آتی مبنای محاسبه قیمت جدید توکن اکو اسمارت قرار خواهد گرفت . لازم به توضیح است که قیمت نهایی هر سهم بستگی به توافق خریدار و فروشنده توکن اکو اسمارت خواهد داشت.

قابل توجه سهامداران اکو اسمارت ، با توجه به تغییرات اخیر در نرخ ترون که پیش از این مبنا و پایه ارزش گذاری توکن ecs از سوی اکو اسمارت بوده است و از آنجایی که پس از محدودیت در کامیونیتی میکر اطلاع رسانی دقیق در خصوص ارزش توکن ecg پس از این تغییرات از سوی مسئولین اکو اسمارت تا کنون انجام نشده است ، پیشنهاد ما ، عدم عرضه و فروش سهام اکو اسمارت تا اعلام دقیق ارزش آن از سوی اکو اسمارت یا راه اندازی صرافی اکو اسمارت و یا اصلاح قیمت در سیستم عامل انسسترای خواهد بود

لازم به ذکر است آخرین نرخ هر توکن ecs قبل از 14 مارس 2021 ،  1149 ecs به ازای هر  5000 ترون بوده است که طی  2 هفته اجرای طرح های آفر اکو اسمارت این میزان به 1400 ecs تغییر یافت و در تاریخ 27 مارس به نرخ قبل تغییر یافت

در حال حاضر نیز هر ترون در صرافیهای ارز دیجیتال بیش از 0.117 دلار قیمت دارد و 5000 ترون بیش از 580 دلار خواهد شد که بر این اساس ارزش واقعی هر توکن ecg در این تاریخ یعنی 10 آوریل 2021 حدود 0.58 دلار خواهد شد

 

 

 

  • عذر میخوام ،یعنی درواقع هر یک توکن Escچند ترون میشه؟
    پاسخ:
    در حال حاضر حدود 4 ترون هست
  • سلام وقت بخیر من ۷۰۰۰ ecs دارم که چند وقت پیش ۷۰۰ ecg گرفتم و هنوز باقیشو نتونستم تبدیل کنم اول اینکه چطور میشه تبدیلش کرد دوم اینکه چطور میشه فروختش
    پاسخ:
    سلام
    کانال رسمی اکو اسمارت اعلام کرده بود به مناسبت راه اندازی مرکز معاملات و ربات معامله گر 10 درصد توکنها رو آزاد میکنه پس احتمالا بقیه توکنها با راه اندازی بخشهای دیگه ازاد خواهند شد
    برای تبدیل هم باید از طریق سیستم عامل انسسترای اقدام کنید
  • سلام
    چجوری میشه این توکن و فروخت ؟
  • کی لیست میشود من 5000تا توکن اکو اسمارت دارم هر که میخواد به شماره 09175411231 واتساپ پیام بده
  • سلام کجامیشه ecsروفروخت یاتبدیل کرد
    پاسخ:
    برای تبدیل توکن ecs به ecg باید از سیستم عامل انسسترای استفاده کنید
  • سلام من ۷۰۰۰ تا توکن دارم هرکی خواست پیام بده ارزون میدم با خود کیف پول میدم راهت نگهداری کنید 09379152441
  • سلام سیستم عامل انسسترای چگونه میشه به دست آورد
    پاسخ:
    https://ancestryglobal.net/#/register
  • سلام خسته نباشید من داخل ترون‌لینک ۷۰۰۰تا ecs دارم برای فروشش چیکار باید بکنم اگه میشه راهنمایی کنید ممنون
    پاسخ:
    اول باید به توکن جدید آپدیت کنید از طریق انسسترای
    برای خرید و فروش تا لیست شدن در یک صرافی صبر کنید
  • سلام من یک مقدار توکن ecs دارم و اقدام به فروش کردم .....هر کس میخواد با شماره 09356569549 تماس بگیره
    طبق توضیحاتی که تو همین سایت زده شده بای فروش آماده هستم
  • سلام من یک مقدار توکن ecs دارم و اقدام به فروش کردم .....هر کس میخواد با شماره 09356569549 تماس بگیره
    طبق توضیحاتی که تو همین سایت زده شده بای فروش آماده هستم
  • سلام کی لیست میشه ecs تا خرید و فروش بشه
    پاسخ:
    ما هم مثل شما منتظریم
  • سلام.ببحشید من 14000ecsتوکن دارم و نمیدونم چطور باید برای فروش اقدام کنم و ایا فروش در این زمان درست هست یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    الان ۱۰ درصد توکن ها آزاد شده 

    برای تبدیل هم باید از سایت انسسترای اقدام کنید
    برای فروش هم منتظر لیست شدن در یک صرافی باید بمونیم

  • امیرحسین محمدی
    سلام بالاخره این توکن و پروژش کلاهبرداریه یا نه؟۲ سال فقط من آشنا شدم و هنوز قیمت گذاری نشده و همه جا زدن کلاهبرداریه
    پاسخ:
    یکی از نهادهای مرجع در ایران در خصوص بررسی طرحهای بلاکچینی انجمن بلاکچین ایران است که در ماههای اخیر اقدام به انتشار لیست هشدار نموده است
    خوشبختانه نامی از اکو اسمارت در این لیست دیده نمیشود
    پس جای امیدواری هست
    ما هم مثل شما منتظریم
  • دوستان ۸۰۰ توکن ECG تازه و سر حال دارم برا فروش 😁😁 مشتری به ۰۹۰۱۷۳۷۹۳۹۲ پیام بده
  • توکن ecg خریدارم
  • من دوروبر ۱۵۰۰۰ تا ecs gold دارم که میفروشم و هر exsgoldکه ۴ ترون من هر یکیشو به ۲ تا ترون میدم هر کی خواست 09918058422با این شماره تماس بگیره و اینکه بریم مای معامله
  • سلام من ۲۵۰۰۰ تا ECG گلد طلایی دارم هرکسی خواست به قیمت ۲ تا ترون هر دونشو معاوضه میکنم ۰۹۰۱۹۹۷۱۵۵۳
  • مجید رضائی
    سلام من حدود11هزارتا توکن دارم باتوجه به صحبتها هرکدوم رو به3تا4ترون میدم پول بازم شدم والا نمیفروختم اونایی که توکن دارن میدونن سود دهی چقدر بوده برامون.09386475554
  • همش چاخانه. ۵۲۰۰ ترون دادم یکسال و چهار ماهه قبل هیچی به هیچی. معلوم نیست کجا باید رفت و کی تبدیل کرده به توکن و چجوری به افراد تعلق می گیره که تبدیل به چیزی کنن که بشه پول! ترونهارو گفته بودن بعد از یکسال ازاد می کنن ولی دروغه
  • 25000 ecg گلد طلایی معاوضه هر کدام با یک ترون
  • عجب کلاه گشادی رفته سرمون ، 3میلیون پول بی زبون به باد دادم رفت.
    پاسخ:
    این محاسبه مربوط به حدود یکسال قبل هست و هنوز اون موقع کامیونیتی فعال بود و هر هفته ۵ درصد میزان عرضه کم میشد که مبنای محاسبه قرار گرفته در صورتی که دیگه شرایط الان طبق اون موقع نیست
  • سلام لطفا راهنمایی کنید چجوری میتونم توکن esc رو بفروشم ۵۰۰۰ تا دارم
  • علیرضا عبدالله پور
    سلام خسته نباشید من ۴۴۰۰ تا اکو اسمارت داشتم که معادل ۴۴۰ اکو اسمارت گلد تبدیلشون کردم ولی وقتی به ترون تبدیلش کردم تعداد ۵۴ توکن ترون بهم داد، کسی میدونه این چه معنی میتونه داشته باشه؟ مگر هر اکو اسمارت ۴ ترون نیست؟
  • سلام من ۲۰ هزار تا ECG طلایی دارم به قیمت هر دونه ای ۲ هزار تومان میفروشم
  • سلام. تکلیف این برنامه که روشن نیست هنوز. من حدود ۲۰ هزار تومن اکو اسمارت دارم. فروش یا معاوضه با ارز دیجیتال. هر کسی خریداره پیام بده واتساپ. تخفیف عالی هم میدم. قیمت توافقی
  • سلام من 52000سهام دارم هرمی خواست به قیمت خیلی خوب میدم کسی خواست واتساپ پیام بده به همراه کیف پول09301925867
  • سلام من ۴۰ هزار ECG طلایی دارم تو این سایت هر دونشو به قیمت۴ ترون زده ولی من هردونشو ۲ هزار تومان میدم پول لازمم تخفیف هم میدم هرکی خواست زنگ بزنه حضوری معامله میکنم ECG میدم پول میگیرم دونه ای فقط ۲ هزار تومان 09365548416
  • سلام هر تعداد ecg که خواسته باشین موجوده به قیمت ۲ ترون کمتر هم راه نداره فقط ۲ تا تقریبا ۱۳ هزار تا دارم
  • با سلام ۱۵ هزار تا ecg گلد طلایی دارم به قیمت هر کدوم ۲ ترون معاوضه میکنم داخل این سایت ارزش گزاری کرده ۴ ترون ولی من به ۲ ترون معاوضه میکنم در آینده خیلی نزدیک به قیمت ۱ دلار هم میرسه چون تعدادش خیلی کمه و پروژه های خیلی قوی داره اولیش که همین رباته اگه تحقیق کنید اولین ربات و بهترین ربات معاملاتیه تو سبک خودش یکم تحقیق کنید متوجه میشید و پروژه های دیگر .... شماره تماس ۰۹۰۳۲۹۲۵۷۸۵ هرکس خریدارم تماس بگیره فقط به قیمت هر دونش ۲ تا ترون
  • man 70melion babam dade token gerefte alan yani hamash gire dg
  • سلام.هرکس فکر میکنه که این سیستم کلاهبرداری است میتونه بره پلیس فتا شکایت کنه به صورت جدی رسیدگی میکنند.در غیر این صورت منتظر باشید
  • حسین عسگری
    سلام من ۵۰۰۰هزار تا دارم هرکی خواس با کمترین قیمت میدم 09011266780
  • منم ecs دارم چجوری تبدیل کنم و به چه چیزی تبدیل کنم که حداقل بشه پولش کرد؟؟؟؟
  • سلام من دو سال پیش مقداری ترون به مبلع ده میلیون تومان خربدم الان بهم میگن پول شما تو کیف پول هست ولی تو این مدت نه سود بهم دادن نه میدونم چقدر سود کردم اصلا پولم گیرم میاد
    پاسخ:
    ارزش ترون نسبت به دو سال قبل حدودا ۶ برابر شده یعنی ده میلیون ترون شما الان حدود ۶۰ میلیون ارزش داره
    برای بازیابی باید وارد کیف پولتون بشید و ترونها رو به یک صرافی داخلی منتقل کنید و بفروشید
    حواستون باشه که صاحب کیف پول کسی هست که ۱۲ کلمه رو داشته باشه
    پس ۱۲ کلمه رو به کسی نباید بدین
  • سلام من دویست هزارتا ecs دارم چطور باید نقد کنم
  • سلام من دویست هزارتا ecs دارم چطور باید نقد کنم شماره 09028881146
  • خریدار ecg و ecs هستم به شماره زیر واتس آپ پیام بدید ۰۹۳۸۶۸۶۲۹۹۱
  • من ۷۰۰۰تا ecs دارم میخام بفروشم به قیمت خوب
  • لطفاً یه توضیح ریز راجب انسسترای بدید هر چی سرچ میکنم چیزی متوجه نمیشم چطور میتونم تبدیل کنم توکن ژلایی
  • این ecg ارزشی داره ایا.‌. چکار کنم باهاش ..من ۱۰۰۰تا دارم ..اگه کسی مخاد میفروشمش
  • سلام دوستان من مقداری توکن ecg دارم و برای فروش اقدام کردم ، حدود ۱۴۰۰۰ واحد هست
    ۰۹۳۵۶۵۶۹۵۴۹
    با این شماره تماس بگیرید اگر مایل هستید
  • سلام اوکن ecg برای فروش دارم
    طبق قیمتی که دارن میدن هر واحد ۴ترون هست
    من به ۳ ترون میفروشم ۰۹۳۵۶۵۶۹۵۴۹
  • یلام.واقعا اشتباه کردم.من اون همه اتر بی زبون رو تبدیل به ترون و بعد تبدیل به اکواسمارت کردم
    ۰۹۱۶۰۲۷۷۸۶۰
    واسه فروش دارم
  • سلام دوستان . من 85000هزار واحد توکن ECG دارم . کار های آزاد سازی و جابجایی بر بستر پالیگان هم انجام دادم .
    کل این موجودی رو میخام بفروشم .
    هر دونه ۲ ترون .
    09303102071 کسی خواست پیام بده
  • سلام.
    با آدرس انسسترای ک وارد شدم میگه have not link لطفا دیگه باید چکار کنم ؟
  • سلام وقتتون بخیر اول باید ecsرو تبدیل به ecgکنیم و بعد بفروشیم یا همون ecsهم میشه با انسسترای تبدیل کرد یه توضح بدین ممنون میشم
  • سهیل فلاح
    سلام منم تعدادی ecg دارم کاراش رو انجام دادم و در بستر پالیگان هستش پول لازمم ١٥ هزار تاش رو به قیمت ١ ترون میدم هر کسی خواست به شماره ٠٩١٢٣٨٢٨٨٤٩ پیام بده بیشترم خواست دارم
  • سلام منم تعدادی ecg دارم کاراش رو انجام دادم و در بستر پالیگان هستش پول لازمم ١٥ هزار تاش رو به قیمت ١ ترون میدم هر کسی خواست به شماره ٠٩١٢٣٨٢٨٨٤٩ پیام بده بیشترم خواست دارم
  • سلام من ۱۵۰۰۰ تا ecg دارم .هر کس خریدارهستش به 09125603973 در واتساب یا ایتاپیام بده
  • Ecg گلد واسه فروش دارم دونه ای دو هزار تومان فقط به دلیل نیاز مالی میفروشم .ممنون۰۹۹۰۴۹۴۷۵۷۲
  • Ecg دارم دونه ای ۱۵۰۰ بیست هزارتا
    شماره تماس ۰۹۹۰۴۹۴۷۵۷۲
  • سلام
    ECG 12000 دارم بفروشم ۲۰هزار تومان
    09035884814 نقد
    فقط پیام بدید
  • سلام . توکن ecg هم خرید و هم فروش تعداد زیاد به همین شماره فقط پیام بدید.
    ۰۹۰۱۲۸۱۲۷۲۳
  • سلام کسی ECg خواست برای فروش دارم و خریدار هم هستم
    ۰۹۰۱۲۸۱۲۷۲۳
  • سلام کسی ECg خواست برای فروش دارم و خریدار هم هستم
    ۰۹۰۱۲۸۱۲۷۲۳
  • پارسا دهنوی
    سلام خسته نباشید دوستان من52000تا سهام دارم هرکی خواست پیام بده قیمت عالی میدم 09917579296
  • سلام من esg و escدارم هرکدوم ۵ هزار تاس
    هرکی خواس میفروشم 09011266780
  • خریدارم نقدا شماره واتسابم +9647815281967
  • سلام دوستان من حدود ۲۰۰۰۰ هزار توکن ecs دارم. با قیمت توافقی میفروشم.
    شماره تماس ۰۹۱۴۳۴۸۱۹۵۱
  • سلام
    ١٠٠هزار ecs دارم
    هر ecs به قیمت ١ ترون میدم
    09026040538
  • نن هم ۱۵۰۰۰ تا دارم وفروشندم
  • توجه توجه
    🔸️در حال حاضر هر تعداد ecg با قیمت بالاتر از سواپ خریدارم
    ایتا. تماس. پیام
    ۰۹۳۵۴۷۳۸۴۹۴
  • سلام ۷۰۰۰ واحد توکن Ecs دارم میفروشم قیمت خودتون به شماره زیر پیامک کنید
    ۰۹۱۲۴۷۷۹۴۵۸
  • سلام بنده 7000ecsدارم برای فروش تماس 09156880415
  • بیچاره شدیم خداوندباعث وبانی رانابود کند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی اکو اسمارت : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی