تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

معرفی و پیگیری اخبار پروژه های دیفای شامل مرکز بازی ، مرکز اشتغال ، ربات معامله گر ، صرافی ، کیف پول ، شبکه اجتماعی ، کلود سنتر و کامیونیتی میکر

 اکو اسمارت

بروز مشکل در نسخه موبایل صرافی کوینکس

از روز قبل صرافی کوینکس در بخش به روز رسانی نسخه موبایلی خود دچار مشکل شده و طی اطلاعیه ای از کاربران خود خواسته است تا رفع مشکل صبر کنند . کاربران عزیز کوینکس، به دلیل بروز برخی مشکلات برای اپلیکیشن اندروید کوینکس، تیم کوینکس در حال بروزرسانی و رفع مشکلات میباشد و بعد از اتمام اپدیت در google play قرار داده خواهد شد. کابران اندروید میتوانند از لینک زیر را برای‌ دانلود اپلیکیشن استفاده کنند

لینک اصلی : دانلود مستقیم اپلیکیشن صرافی کوینکس

لینک ثبت نام  : ثبت نام مستقیم در صرافی کوینکس

صرافی کوینکس که در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی تاسیس شد یک صرافی ارز دیجیتال جهانی و حرفه ای است. کاربران می توانند توسط آن طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را مبادله کنند. از امکانات صرافی کوینکس می توان به lending یا سپرده گذاری، برداشت سرمایه و همچنین خرید ارزهای دیجیتال با انواع کردیت کارت یا کارت های اعتباری اشاره کرد. صرافی کوینکس CoinEx از بهترین های جهان صرافی کوینکس یا CoinEx Exchange که در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح شد یک تامین کننده جهانی خدمات صرافی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ می باشد.  این شرکت توانسته است با استفاده از سیستم اختصاصی تراز تجاری خود، یک پلتفرم رمزنگاری سریع و بسیار امن، کاربرپسند، کم هزینه و با سرعت بالا ایجاد نماید تا کاربران بتوانند از طریق آن، طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را مبادله کنند.

تیم اصلی صرافی کوینکس از شرکت های معتبر اینترنتی و تأمین مالی در جهان بوده و از جمله متخصصان ارز دیجیتال هستند که دارای تجربه موثر در تحقیق و توسعه، کاربرد جهانی و خدمات بازار کریپتوکارنسی می باشند. صرافی کوینکس با داشتن سیستم اختصاصی تریدینگ مناسب و بهره گیری از تجربیات کاربران، یک صرافی ارز دیجیتال بسیار ایمن، با قدرت و همه کاره را برای کاربران خود به وجود آورده است.صرافی کوینکس اکنون از چندین زبان پشتیبانی می کند و تقریباً در ۱۰۰ کشور و مناطق مختلف، خدمات تریدینگ جهانی ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد.

  • اپ کارا، سرویسی آنلاین جهت ساخت اپلیکیشن وب ویو پیشرفته و حرفه ای، برای وب سایت های ریسپانسیو و یا دارای نسخه موبایل است. در روش ساخت اپ webview، نسخه موبایل وب سایت شما با همان امکانات، به اپلیکیشن app (نرم افزار) حرفه ای اندروید تبدیل می گردد و مانند یک مرورگر عمل می کند. برای استفاده از این سرویس، فقط آدرس سایت مورد نظر نیاز است و هیچ نیازی به تغییر، بارگذاری و یا کدنویسی مجدد در وب سایت فعلی شما نیست.

    اگر وب سایت شما دارای طراحی بهینه برای موبایل می باشد، هم اکنون می توانید اپلیکیشن اندروید وب سایت خود را نیز راه اندازی نمایید. با استفاده از سرویس اپ کارا دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل نیست و شما می توانید در کمترین زمان اپلیکیشن سایت خود را ساخته و به کاربران خود عرضه نمایید. با تبدیل وب سایت به اپلیکیشن موبایل اندروید، کاربران شما دسترسی بهتری به مطالب و امکانات سایت شما بصورت آنلاین خواهند داشت.

    توسط سرویس اپ کارا، با اضافه کردن امکاناتی خاص به اپلیکیشن و وب ویو گرفتن از سایت، نمای یک اپلیکیشن واقعی موبایل را به آن اضافه می کنید و در نتیجه تجربه کاربری خوبی را به یوزر القاء خواهید کرد. شما با استفاده از این سرویس می توانید وب سایت های داینامیک خود را و یا حتی فایلهای html را به apk تبدیل نمایید.
  • حمید ماشالو
    سلام وقت بخیر
    این گزارش برا امروز بتاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ میباشد؟
    پاسخ:
    برای رفع مشکل نسخه جدید اپلیکیشن صرافی را نصب کنید
  • از امروز با مشکل ورود به نرم افزار صرافی کوینکس مواجهه شدم و پس از وارد کردن یوزر و پسورد خطالی network error بهم میده بی زحمت اگه امکانش هست کمکم کنید.
    پاسخ:
    نسخه جدید اپلیکیشن را باید نصب کنید تا مشکل برطرف بشه

  • سلام و درود
    از دیروز قسمت پرپشوال کوینکس اجازه استپ گذاشتن وبستن پوزیشن رو نمیده فقط در نوار بالا که مقدار ریسک ولیکوییدی ودارایی رو نشون میده هم غیر فعال شده فقط دارایی رو نشون میده که لحظه به لحظه درحال کم شدنه
    پاسخ:
    سلام
    نسخه جدید برای آپدیت منتشر شده است
    از گوگل پلی آپدیت کنید
  • سلام و درود
    از دیروز قسمت پرپشوال کوینکس اجازه استپ گذاشتن وبستن پوزیشن رو نمیده فقط در نوار بالا که مقدار ریسک ولیکوییدی ودارایی رو نشون میده هم غیر فعال شده فقط دارایی رو نشون میده که لحظه به لحظه درحال کم شدنه
    پاسخ:
    سلام
    احتمالا باید نرم افزارتون رو آپدیت کنید

  • علیرضا محمدی
    کوینکس من باز نمیشه و ازم بروز رسانی میخواد، وقتی هم میخوام بروز رسانی کنم میگه مشکلی پیش آمد و بعدا تلاش کنید. بیشتر از یکماهه هر کاری میکنم بروز رسانی نمیشه ولی الان فقط با بروز رسانی باز میشه. نمیدونم چکار کنم
    پاسخ:
    سلام
    یکبار از طریق سایت وارد بشید
    احتمالا مشکلتون برطرف خواهد شد

    برای به روز رسانی اپلیکیشن هم ابتدا اپلیکیشن قبلی رو پاک کنید مجددا از گوگل پلی نصب کنید
  • امروز ارور اپگرید برام اومده مشکل از کجاس
    پاسخ:
    باید آپدیت کنید
  • سلام مشکلی که من دارم.وقتی میخام ارز انتقال بدم..کد دومرحله ای که میزنم ..مینویسه کد اشتباه است.با سیستم هم وارد نمیشه.چون بدون کد هیچ کاری نمیشه کرد.ممنون میشم راهنماییم کنید
    پاسخ:
    سلام
    نسخه جدید اپلیکیشن را دانلود کنید
  • من هشدار تنظیم میکنم ولی بهم خبر نمیده که اون ارز به حدی که تنظیم کردم رسیده
    پاسخ:
    مشکل به خاطر انجام به روز رسانی بوده که رفع شده
    همیشه آخرین نسخه اپلیکیشن کوینکس رو از گوگل پلی دانلود کنید
  • باسلام آیا بعد از آپدیت برنامه خطری دارایی موجود در اکانت خود در کوینکس که از قبل بوده را تهدید میکند ممنون از شما جواب بدین
    پاسخ:
    به نظر شخصی خودم بهترین کیف پول برای نگهداری ست کیف پول داخلی صرافی کوینکس هست
    بری بقیه داراییها هم مشکلی وجود نداره ولی میتونید از کیف پولهای دیگه هم استفاده کنید
  • گوشیم خراب شد چطور باید به صرافی کوین کس وصل شم با اکانت قبلیم
    پاسخ:
    از طریق سایت صرافی هم میتونید وارد بشید
    مجددا کد شش رقمی به شماره تلفن و ایمیلتون میاد 
    اگر گوگل آتنتیکیتور هم فعال کردید کد اون رو هم لازم دارید
  • حمیدرضا نامجو
    از دیروز در قسمت فیوچر سرعتم پایین اومده و این مشکل را روی گوشی ایفون دارم علت چیه
    پاسخ:
    مشکل به خاطر انجام به روز رسانی بوده که رفع شده
    همیشه آخرین نسخه اپلیکیشن کوینکس رو از اپ استور دانلود کنید
  • قسمت خرید صرافی کوینکس این خطارو میده
    service Unavailable
    پاسخ:
    مشکل به خاطر انجام به روز رسانی بوده که رفع شده
    همیشه آخرین نسخه اپلیکیشن کوینکس رو از گوگل پلی دانلود کنید
  • هه ژار ظاهری
    سلام
    دلیل کند بودن صرافی کوینکس در ویندوز چیه ؟ انگار هنگ میکنه
  • سلام
    گوشیم رو روز اربعین دزدیدن با یک گوشی دیگه کوینکس رو نصب کردم و اتنتیکتور کهم رمزشما رو داشتم با همون ایمیل ثبت نامی
    الان وارد صفحه میشم ولی دآرایی رو صفر میزنه
    تو رو خدا کمک کنید چکار کنم
    به پشتیبانی هم پیام دادم جواب نداده
    پاسخ:
    فعلا منتظر باشید و کار هیجانی انجام ندید
    مشکل فعلی به خاطر فیلترینگ کوینکس در ایران هست

  • متاسفانهومن دسترسی به صرافی کوینکس ندارم و یا در صورت وارد شدن در فیوچرز دارایی و موجودی من دیده نمیشه
  • محمد حسینی
    سلام وقت بخیر ارز BRG داشتم الان کاملا حذف شده آیا این ارز رو بر میگردونند یا نه
    پاسخ:
    ادمین های کوینکس میگن چون ارز brg از کوینکس حذف شده ارزش موجودی  صفر نشون میده ولی مقدار ارز وجود داره
  • محمد حسینی
    سلام از دیشب کویینکسم وارد میشم میزنه خطای اینترنت و باز نمیکنه مشکل کجاست
    پاسخ:
    دولت ایران درحال فیلترکردن صرافی های خارجی است تا کاربران از صرافیهای داخلی استفاده کنند

  • محمد حسینی
    سلام از دیشب کویینکسم وارد میشم میزنه خطای اینترنت و باز نمیکنه مشکل کجاست
  • محمد حسینی
    سلام وقت بخیر ارز BRG داشتم الان کاملا حذف شده آیا این ارز رو بر میگردونند یا نه
  • از دیروز با مشکل ورود به نرم افزار صرافی کوینکس مواجهه شدم و پس از وارد کردن یوزر و پسورد خطای network error بهم میده.
  • علی حاجی زاد
    از دیشب وقتی میخوام وارد کوینکس بشم میزنه خطای اینترنت ، اخرین بروز رسانی رو هم انجام دادم . چطوری دوباره کار کنیم ؟ رفع مشکل چند وقت طول میکشه ؟
  • با سلام ارز file coin رو برداشت زدم از صرافی کوینکس به تراست والت،گزینه ی status:passed رو زده و فایل کوین من منتقل نشده و کل فایل کوین صفر شده چه کار باید کنم؟؟؟؟؟؟؟
  • من هم مشکل وارد شدن به صرافی کوینکس رو از دیشب دارم اگه فیلتر شده خب باید چطوری دسترسی پیدا کنیم و چیکار کنیم من ایمیل زدم به پشتیبانی گفتن ما پرس و جو میکنیم تا ۴۸ ساعت دیگه صبر کنید الان باید چیکار کرد
  • منصور مصطفی زاده
    از دیشب وقتی میخوام وارد کوینکس بشم میزنه خطای اینترنت ، اخرین بروز رسانی رو هم انجام دادم . چطوری دوباره کار کنیم ؟ رفع مشکل چند وقت طول میکشه ؟
    پاسخ:
    پیشنهاد میکنم فعلا با دامنه coinex.zone کار کنید
  • چرا زمانی که وارد اپلیکیشن میشم اردرگذاری کاربران رو نشان نمیده ولی وقتی از اپ خارج میشم اردر ها رو نمایش میده؟؟؟؟تغییر آی پی یا ببروزرسانی انجام دادم
    پاسخ:
    از دامنه coinex.zone استفاده کنید
  • میشه بفرمائید چطوری از coined. Zone استفاده کنیم ، نمی دونم چی هست؟
    پاسخ:
    این نسخه وب صرافی هست
    باید از مرورگر وارد آدرس بالا بشید
  • آرمین مقدمی
    سلام من از نسخه تحت وب استفاده میکنم بخش دارایی رو 0 نشون میده اما من سرمایه توش دارم و با گوشی درست کار میکنه و بخش ترید , چند ارز بالارو مثل شیب بیت کوین رو نشون نمیده
    پاسخ:
    از نسخه به روز کوینکس استفاده کنید
    از طریق سایت coinex.zone وارد بشید
  • سلام ،وقت بخیر
    برنامه موبایلی cpinex واسه من هم باز نمیشه از طریق سایت counex.zone هم وارد شدم حسای کاربری رو میگه اشتباه است ،چکار کنم ؟توروخدا کمک کنید
    پاسخ:
    آدرس رو اشتباه تایپ میکنید احتمالا
    coinex.zone
  • کسایی که مشکل ورود دارن ،با فیلترشکن و اینترنت همراه اول وارد بشید درست میشه
  • سلام ارزBRGرو از کویینکس خریده بودم الان کلا حذف شده ایا ارزم برمیگرده یانه؟بازم تو کریپتولند ثبت شکایت گذاشتن ولی کویینکس نه میشه لطفا راهنماییم کنید چیگار کنم؟
  • سلام ارزBRGرو از کویینکس خریده بودم الان کلا حذف شده ایا ارزم برمیگرده یانه؟بازم تو کریپتولند ثبت شکایت گذاشتن ولی کویینکس نه میشه لطفا راهنماییم کنید چیگار کنم؟
    پاسخ:
    موجودی شما کم و زیاد نمیشه توی صرافی
    میتونید منتقل کنید 
    ولی چون از لیست صرافی حذف شده باید به پشتیبانی کوینکس ایمیل بزنید
  • سلام من کد دو مرحله ای میزنم‌ توی ویدراپ اخطار کد اشتباه است میده
    پاسخ:
    کد GA و کد ایمیل باید همزمان وارد کنید
    از نسخه به روز اپلیکیشن یا سایت استفاده کنید
  • در مورد ارز BRGگفتین به کویینکس ایمیل بزنین ،زدیم اما جواب نمیدن فقط تبلیغات میفرستن
  • سلام.ببخشید من کد امنیتی رو عوض کردم معامله نمیشه کرد اما ارزم که باید توی ٢٤ ساعت رشد میکرد نکرده و هنگام معامله اعداد دیشب رو برای خرید و فروش نشون میده
  • سلام دوستان
    من چند ماه پیش پولم را انتقال دادم به صرافی کوینکس ولی اولا که مقدار پولم را صفر نشون میده و ثانیاً اینکه اجازه ترید بهم نامیده واقعا نمیدونم چکار کنم بین زمین و هوام
    پاسخ:
    یک بار با نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    حتما نسخه اندرویدتوه هم به روز رسانی کنید

  • سلام خسته نباشید ببخشید حدودا ۱ ماه پیش از کوینکس brg خریدم
    و کوینکس گفت اعلام کردیم که حذف خواهد شد و من اون پیغامو ندیده بودم
    حالا جوابگو نیست باید چکارکنم


    الانم که پیام دادم در جواب من کوینکس گفت
    ما از ناراحتی صادقانه متاسفیم.

    ما در 10 سپتامبر 2021 اعلام کردیم که تجارت BRG در ساعت 2:00 17 سپتامبر 2021 (UTC) متوقف می شود.

    و BRG طبق معیارهای حذف CoinEx از لیست خارج می شود
    به دلیل ناتوانی تیم پروژه BRG که انتقال زنجیره ای توکن BRG را ارائه می دهد ، معامله BRG نه تنها در CoinEx بلکه در کل بلاک چین فسخ شده است.

    واقعا پولم پودر شد؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بعید می‌دونم موجودی از بین رفته باشه
    چون سوابق تراکنش‌های شما در بلاکچین ثبت شده
    هرچند بعد از اتفاقی که برای کریپتولند و brg  افتاد تقریبا هرکسی از این توکن داشت از خیرش گذشت
    باید صبر کنید ببینید در آینده چی میشه
  • از دیروز با مشکل ورود به نرم افزار صرافی کوینکس مواجهه شدم و پس از وارد کردن یوزر و پسورد خطای network error بهم میده.
    پاسخ:
    پیغام اروری که نوشتید مشکل شبکه اینترنت هست ، اگر اپراتور پشتیبانی نمیکنه از فیلتر کن استفاده کنید یا با دامنه coinex.zone وارد بشید
  • سلام کوینکس من کار نمیکنه میاره مهلت زمان ارتباط به پایان رسیده مشکل چیه ممنون
    پاسخ:
    یک بار با نسخه وب وارد بشید ، بعد مجددا نسخه اندروید رو امتحان کنید
  • با سلام
    در اپلیکیشن اندروید موبایل در زمان ورود به کوینکس پیغام "مهلت زمانی پایان یافته است " می دهد چکار باید کرد ؟
    پاسخ:
    یک بار با نسخه وب وارد بشید بعد مجددا نسخه اندروید تست کنید
  • دیروز ارز ادا رو انتقال دادم
    مینوسه بررسی شده
    ولی هنوز ننشسته
    چیکار کنم
    لطفا راهنما یی کنین
    پاسخ:
    سلام می‌تونه به خاطر به روز رسانی شبکه باشه ، معمولا به روز رسانه شبکه کاردانو حدود ۴۸ ساعت تا ۷۲ ساعت طول می‌کشه ، صبر کنید میاد حتما
  • سلام . برای بازیابی در کوینکس ایمیلم رو وارد میکنم میزنم ایمیل شما وجود ندارد . ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    موجودی هم دارید یا نه ، چون اگر موجودی داشته باشید میتونید از پشتیبانی کوینکس کمک بخواین
    اگرموجودی ندارید یک اکات دیگه بسازید راحت تره
  • سلام برای دپازیت ارز iotx در کوینکس ارور میزنه در صورتی که از همین صرافی خریداری کردم ولی الان دپازیت ارور داره اگه امکانش هست راهنمایی کنید لطفا . درضمن اپدیت هم کردم
    پاسخ:
    احتمالا این ارز برای برداشت یا واریز از مقدار مشخصی نباید کمتر باشه
  • با سلام
    در اپلیکیشن اندروید موبایل در زمان ورود به کوینکس پیغام "مهلت زمانی پایان یافته است " می دهد ، البته با نسخه وب هم رفتم و برنامه رو دوباره حذف و نصب کردم ولی بازم با این مشکل مواجه شدم ، لطفا راهنمایی نمایید که چکار باید کرد ؟
    پاسخ:
    سلام خود کوینکس اطلاعیه زده برطرف میشه در آپدیت جدید
    فعلا میتونید از آدرس زیر نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    coinex.land
  • سلام از دیشب قسمت پرشوال کوینکس روی گوشی گیر کرده و بسته شده جریان چیه من استاپ ندارم نکنه لیکویید بشم لطفاً بفرمایید مشکل کی حل میشه درضمن یک بار آپ پاک کردم دوباره نصب کردم فرقی نکرده
  • سلام
    بنده در پرپشوال پوزیشن باز داشتم تا چند ساعت پیش هم نشون میداد الان موجودی و پوزیشن م نیست لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام خود کوینکس اطلاعیه زده برطرف میشه در آپدیت جدید
    فعلا میتونید از آدرس زیر نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    coinex.land
  • با سلام.. از دیروز که اپلیکیشن رو آبدیت کردم بخش پرپشوال کوینکس یک معامله کردم اما حالا باز نمیشه یعنی قیمت هارو نشون نمیده اما قسمت سابقه که میرم خرید فروش هارو میتونم ببینم ولی نمیتونم معامله بازم رو ببندم چون اصلا قیمت ها باز نمیشن
    پاسخ:
    سلام خود کوینکس اطلاعیه زده برطرف میشه در آپدیت جدید
    فعلا میتونید از آدرس زیر نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    coinex.land
  • با سلام
    قسمت perpatual صرافی کلا مسدود شده و دارایی و معاملات بازم رو نشون نمیده، در این مورد اطلاعی دارید؟نگران داراییم هستم،الان صفر شده
    پاسخ:
    سلام خود کوینکس اطلاعیه زده برطرف میشه در آپدیت جدید
    فعلا میتونید از آدرس زیر نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    coinex.land
  • سلام داخل قسمت پرپشیوال موجودی ام نشون نمیده کوینکس .معامله ک انجام دادم روی ارز شیبا را هم نشون نمیده قیمت لیکوید ام هم پایین بود حتی میدونم ب اون قیمت نرسیده از اون طرف هرچی میزنم تا یکی دوساعت پیش خوب بود الان پریده کلان و داریی ک داخل قسمت اسپات داشتم فقط نشون میده الان یکساعت میخوام سیو سود بزنم و اون معامله دو روز پیش ام را ببندم نمیاد بالا .واقعان ب فکر پول کاربرانی ک دارن با این صرافی کار میکنن نیستن، کوینکس باید خسرات بده ب تمام کاربران اش سر این ک قسمت پرپشیوال یا همون فیوچرز معاملات که پوزیشن کونی هست .نمیاره بالا....چرا باید این جوری بشه یهو...الان دو ساعت ایمیل زدم ک پول من داخل قسمت پرپشیوال موجودی در دسترس ام نیست. معامله ای ک قبلان باز کردم نیست،الان کی پاسخگو هست واسه این جریان .چیکار باید بکنیم.ایمیل ام زدم کسی جواب نداد.چرا این مشکل صرافی شون را حل نمیکنن میلیاردها دلار از همین کارمزد ها معاملات من و شما میگیرند ک این طوری خدمات بدهند؟ایا این درسته اش هست ک یکی نتونه ب موقع سیو سود بکند . یا طرف ب موقع بفروشع وچ حساب هایی ک با این مشکل لیکوید شدن . و نتوانستن ب موقع پول اضافع کنن روی معامله. وقتی نه قیمت نشون میده نه موجودی نه هیچی همه چیز زده صفر صفر داخل پرپشیوال یا همون فیوچرز طرف ک ۲۴ ای پای این ننشستع‌.....
    چرا هیچکس پاسخگو نیست
    تیم کوینکس کجاست.
    چرا پول منو معامله پوزیشن کنونی منو نشان نمیده....ک بخوام ببندم اش.یا ببینم وضعیت معامله ام را....
    خسارت وارده راب تمام کاربران باید بدی کوینکس.

    پاسخ:
    سلام خود کوینکس اطلاعیه زده برطرف میشه در آپدیت جدید
    فعلا میتونید از آدرس زیر نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    coinex.land
  • سلام از دیروز وقتی کوینکس روبروز رسانی کردم دارایی در پرپشوال رو ٠ نشون می ده و کلش پریده خواهش می کنم کمکم کنید 🙏
    پاسخ:
    سلام خود کوینکس اطلاعیه زده برطرف میشه در آپدیت جدید
    فعلا میتونید از آدرس زیر نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    coinex.land
  • سلام خسته نباشین از دیروز کوینکس قسمت فیوچرز کار نمکنه حتی انتقالم انجام نمیده شما اطلاعی ندارین چرا؟
    پاسخ:
    سلام خود کوینکس اطلاعیه زده برطرف میشه در آپدیت جدید
    فعلا میتونید از آدرس زیر نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    coinex.land
  • از دیروز بخش پرپشوال کوینکس با مشکل مواجه شده و تو نرم‌افزارم نمیاره. وقتی تو داراییم هم میزنم دارایی منو صفر نشون میده. چکار کنم و چجوری می‌تونم به دارایی‌ها دسترسی داشته باشم
    پاسخ:
    سلام خود کوینکس اطلاعیه زده برطرف میشه در آپدیت جدید
    فعلا میتونید از آدرس زیر نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    coinex.land
  • سلام
    دو روز هستش که قسمت پروپچوال من توی کوینکس کار نمیکنه موجودی رو هم نشون نمیده
    ولی اسپات مشکلی نداره
    دلیلش چی میتونه باشه ؟
    پاسخ:
    سلام خود کوینکس اطلاعیه زده برطرف میشه در آپدیت جدید
    فعلا میتونید از آدرس زیر نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    coinex.land
  • از دیروز بخش پرپشوال کوینکس با مشکل مواجه شده و تو نرم‌افزارم نمیاره. وقتی تو داراییم هم میزنم دارایی منو صفر نشون میده. چکار کنم و چجوری می‌تونم به دارایی‌ها دسترسی داشته باشم
    پاسخ:
    سلام خود کوینکس اطلاعیه زده برطرف میشه در آپدیت جدید
    فعلا میتونید از آدرس زیر نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    coinex.land
  • با سلام مشکل من از دیروز که اپلیکیشن رو داخل گوشی اپل بروز رسانی کردم وقتی وارد اپلیکیشن میشم دارایی من داخل اسپات هست ولی معاملات باز من و مبلغ داراییم رو تو بخش پروپچوال همون فیوچرز نشون داده نمیشه و صفر نشان داده میشود و حتی ده تترم واریز کردم مجدد اونم از اسپاتم کم شد ولی باز صفر نشون میده و اصلا داخل فیوچرز امکان ترید ندارم چون چیزی نشون نمیده من با ای پی ایران هنوز وارد میشم خواستم بدونم اگه با وی پی ان وارد بشم اولا مشکلی برام پیش نمیاد و دوما امکان داره مشکل برطرف بشه ممنون
    پاسخ:
    سلام خود کوینکس اطلاعیه زده برطرف میشه در آپدیت جدید
    فعلا میتونید از آدرس زیر نسخه وب وارد اکانت خودتون بشید
    coinex.land
  • سید محمد مهدی حسینی
    سلام وقت بخیر بنده برای کوینکس امتحان کردم با وی پی ان باز هم میره داخل باز نمیکنه
    پاسخ:
    الان چند تا آدرس کوینکس بدون فیلتر میتونید استفاده کنید

    coinex.network
    coinex.land
    coinex.zone
  • سلام ، تو قسمت پرپشوال ، پوزیشنی که باز کردم نمیتونم ببندم
    پاسخ:
    از نسخه وب استفاده کنید یکبار مجددا وارد اپ بشید
  • با سلام و خسته نباشید.
    از دیروز که میخام وارد صرافی بشم. خطای کد دوعاملی گوگل رو میزنه‌... رفتم setting و syncهم زدم....باز درست نشد... از سایت هچcoinex.landهم همین خطا رو میده
    ممنون میشم راهنمایی کنید.
    خیلی استرس دارم. کل داراییم تو صرافی
    پاسخ:
    صرافی کوینکس صرافی قابل اعتمادی هست نگران نباشید

    اگر بک آپ GA رو دارید گوشی رو ریست کنید مجددا نصب کنید
    اگر برطرف نشد به پشتیبانی تیکت بزنید
  • ببخشید چرا پشتیبانی از شبکه ترون برای انتقال تتر ازصرافی کوینکس حذف شده؟
  • سلام حساب کاربریم رو لاگ اوت کردم.با گوشی جدیدم حساب کاربری رو زدم واد شد .ولی داخل کیف پولم رو صفر نشون میدا .چکار کنم؟ممنون میشم راانماییم کنین
  • سلام،ی چند وقتیه که من برای ورود باید حتما فیلترشکن روشن کنم،مشکل چیه و چجوری رفعش کنم؟
  • با سلام الان دو روزه کوینکس انداخته منو از اکانتم بیرون رمز دو مرحله ام زدم قبول نکرد ۴تا سوالم اشتباهی جواب دادم براشون الان ۱۰بار ایمیل سند فرستادم هنوز که هیچی هیچی
  • علی اکبر قاجاری
    سلام ببخشید من رمزدومرحله ای از گوشیم پاک‌شده رمز پشتیبانی که باید دوباره نصب کنم متاسفانه ندارم الان نمیتونم وارد بشم و عملیاتی انجام بدم
  • سلام
    الان حدود یک ماهه که کوینیکس من فقط با فیلتر شکن روی گوشیم باز میشه
    دلیلش چیه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
  • سلام من برنامه کوینکس را ریختم و رمز و جیمیل هم دارم و هرچی رمز و جیمیل را میزنم برای راه اندازی برنامه هی قبول نمیکنه این رمز و جیمیل را باید چی کار کنم؟
  • سلام. من چند ماهه ددخل اکانتم نرفته بودم الان میخوام وارد بشم کد دو عاملیم رو قبول نمیکنه خطا میده چیکار کنم؟؟؟
    پاسخ:
    ساعت و تاریخ گوشی تون رو تنظیم کنید
    اگه تنظیم نباشه کد دوعاملی رو قبول نمیکنه
  • سلام تو ثبت نام کد ایمیل شده رو می زنم اما میگه ایمیل وحود نداره و دوباره میزنم از اول و دوباره کد به ایمیلم میفرسته اما بازم همون میغام رو میده
  • سلام اگه کسی تو coinnex هست کمکم کنید حسابم مسدود شده چند نَفَر از دوستام هم نمیتونن تو اکانتشون برن
  • باسلام وعرض ادب ببخشید من مشکلی واسم پیش او مده من گددو عاملی رو فراموش کردم وندارم و حدود شش ماه هست که کوینکس دارم ارز جابجا نکردم وفقط توش واریز کردم ا لان نزدیک به یکماهه که میخوام ارزجابجا کنم میگه کددوعاملی رو بده منم ندارم بعدش چهارتاسوال ازم پرسید من دقیق جواب ندادم دیگه از اون‌موقع تا الان کلیه ایمیلهای ثبت نام وواریزیها به کوینکس واسکرین شات دار ایی که قبلا گرفته بودم رو بیش از صدبار ایمیل کردم اما درست نمیشه ومن نمیتونم دیگه کلا وارد داراییم بشم خیلی نگرانم زندگیم اونجاست تورو خدا واسم کاری کنید
  • سلام اقا من نه میتونم ورود کنم و نه میتونم از صرافی کوینکس چیزی بردارم.چون کد تایید ۶ رقمی برای شماره موبایلم ارسال نمیشه خواهشا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام ، این مشکل من هم داشتم ، مشکل از اپراتورهای داخلی هست ، به صورت دوره ای برطرف میشه 
  • سلام. چند روزیه نمیتونم وارد کوینکس بشم... با فیلتر شکن وارد شدم... پیام اومد بزا ایمیلم که ورود مشکوک دارم... ممنون میشم راهنماییم کنین....
  • سید امیرحسین
    سلام
    من ONE برداشت زدم
    به ایمیلم هم پیام اومد تایید کردم
    ولی به کیف پولم نیومده و در حالت بررسی شده مونده
    از موجودی کوینکسم هم کم شده
    چی کنم😭
  • امین جلیلی خدایی
    سلام چرا کوینکس روی اپل نصب نمیشه ؟ توی اپل استور نیست
  • سلام برنامه من بدون فیلتر شکن باز نمیشه چه کنم
  • سلام من گوشیمو عوض کردم (ایفون) و هر چی تلاش میکنم نمیتونم اپ کوینکس نصب کنم
    لاگین میکنم میره به قسمت دانلود اپ که میرسه این پیام میاد :
    Attention

    Are you sure to use China (mainland) Apple ID?

    yes میزنم این پیام میاد :
    beta not found
    there is a problem with the public link url. contact the developer for more information
    no میزنم این پیام میاد :
    app not available
    tihs app is currently not available in your country or regions
  • اپ نسخه موبایل آیفون کوینکس تو اپ استور پیداش نیس ؟؟!!!
    خود برنامه هم دیگه آپدیت نمیکنه . از صفحه مرورگر هم روی دانلود اپ آیفون کلیک میکنم هیچ چیزی نمیاره . ( با فیلتر شکن روشن هم همینطوره)
  • وقتی میخوام وارد کوین ابکس بشم میزنه
    Login prohibited باید چیکار کنم،اگر کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه،تقریبا ۳۰ هزار دلار دارم توی این اکانتم،و اجازه ورود نمیده
    پاسخ:
    سلام
    مشکل رمز دو عاملیتون رو میتونید با تنظیم دقیق ساعت دستگاه برطرف کنید
  • سلام وقت بخیر کوینکسم خطای login prohibited میزنه راهنمایی کنید تشکر
  • سلام وقت بخیر کوینکسم خطای login prohibited میزنه راهنمایی کنید تشکر
  • سلام من نمیتونم وارد اکانتم بشم رمز دو عاملی رو هم میزنم قبول نمیکنه باید چیکار کنم
    پاسخ:
    سلام ، مشکل رمز دو عاملیتون رو میتونید با تنظیم دقیق ساعت دستگاه برطرف کنید
  • سلام بنده یکی از کاربران کوینکس هستم .که بعد از مدتی وارد برنامه میشم وارد نمیشه و Eror مینویسه .مشکلش چیه ؟ سرمایم از دستم نره!
    پاسخ:
    سلام
    احتمالا مشکل از رمز دوعاملی هست
    ساعت دستگاه رو تنظیم کنید تا مشکل بر طرف بشه
    اگر هم پیامک نمیاد مشکل از اپراتور هست 
    هر چند ساعت یکبار امتحان کنید یا جاتون رو تغییر بدید
  • سلام خسته نباشید ببخشید من الان سه ماهه با برنامه کوئنیکس کار میکنم الان ده روزه که نمیتونم وارد برنامه بشم و باهاش ترید کنم و ایمیلم و رمز عبور رو وارد میکنم مینویسه مهلت زمانی ارتباط به پایان رسیده است ،من نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
  • سلام سایت coinex.zon چرا موقع ورود خطا میده .دو روزه که اینجوریه علتش چیه؟ ممنون
    پاسخ:
    از دامنه coinex.land استفاده کنید
  • من اپلکیشن کوینکست رو دانلود کردم ثبت نام‌نمیشه چکار‌کنم مشگل از چیه
  • سلام.وقتی میخوام معامله ایی انجام بدم اخطار میده معامله ممنوع است.دلیلش برای چیه و چطور میتونم رفعش کنم؟
    پاسخ:
    احتمالا مبلغ خریدتون از حداقل خرید اون ارز کمتر هست
  • سلام ، برنامه که رو گوشیم نصبه وقتی میخام تو لپ‌تاپ وارد همین حسابم بشم حسابی ک تو گوشی دارم، وارد نمیشه و میزنه نام کاربری یا رمز عبور نامعتبر است !! ولی من چک کردم همش درست بوده
    ایمیل و رمز که تو گوشی هست با اونی ک وارد میکنم تو سیستم یکی هست ولی وارد نمیشه
    فراموشی رمز هم زدم ولی بازم درست نشد
  • سلام ، برنامه که رو گوشیم نصبه وقتی میخام تو لپ‌تاپ وارد همین حسابم بشم حسابی ک تو گوشی دارم، وارد نمیشه و میزنه نام کاربری یا رمز عبور نامعتبر است !! ولی من چک کردم همش درست بوده
    ایمیل و رمز که تو گوشی هست با اونی ک وارد میکنم تو سیستم یکی هست ولی وارد نمیشه
    فراموشی رمز هم زدم ولی بازم درست نشد
    پاسخ:
    از یک مرورگر دیگه و به روز استفاده کنید
  • سلام از کابران کوینکس هستم الان اپلیکشن مشکل پیدا کرده همش خطا میرنه دلیلش چیه
    پاسخ:
    نرم افزار حذف کنید مجددا نسخه جدیدش رو از گوگل پلی نصب کنید
  • با عرض سلام
    من بالغ بر ۱۰ مرتبه نسخه جدید رو از گوگل پلی نصب کردم ولی متاسفانه هر وقت خواستم وارد بشم پیام پایان مهلت بازه زمانی میزنه. من چیکار کنم ، لطفاً راهنمایی کنید
  • سلام اپلیکیشن کوینکس رو قبلا نصب کردم الان نمیتونم آپ دیت کنم در اپل استور دیگه نیست.. راهکار آپ دیت چیه
  • سلام
    من نرم افزار کوینکس را در کوشی موبایل اپل دانلود کرده بوده و استفاده می کردم حدود یک ماهی است برنامه قبلی اجراء نمی شود و برنامه اصلی هم از App Store حذف شده است ؟ مقداری هم ارز دیجیتال در صرافی دارم . نمی دانم چطور می توانم دوباره استفاده کنم ؟ ممنن می شوم اگر کسی بتونه کمک کنه.
  • سلام گوشیم ایفون هس نسخه iOS در اپ استور نیس نرم افزار بازنمیکنه راهنمایی کنید ممنون
  • کوینکس از اپ استور حذف شده چکار کنم برای نصب رو آیفون؟
  • سلام برا ایفون چرا نمیاره میشه جواب بدید
  • سلام موبایل جدید خریدم اپل میخوام نرم افزار کوینکس رو نصب کنم چنین خطایی در آپ استور میده
    this app is currently not available in your country or region
    حتی با vpn هم در آپ استور نمیاد
  • وقت بخیر،اپلیکیشن کوینکس باز نمیشد وپاک کردم که دوباره نقب کنم الان دیگه دانلود نمیشه نسخه iosرومیخام،میشه راهنمایی بفرمایید
  • سلام کوینکس نمیتونم از هیجا نصب کنم واسه ایفون مشکل از چی
  • سلام لطفا کمکم کنید معاملات فیوچرز باز دارم و اجازه بستن آنها را کوینکس نمی دهد اخطار trading prombited
  • سلام وقت بخیر.
    در قسمت اسپات و فیوچرز میخوام معامله کنم. میزنه معامله ممنوع است.
    چیکار باید بکنم؟
  • ایفون دارم توی اپ استور میرم برنامه کوینکس وجود نداره ریجن رو روی هنگ کنگ گذاشتم نیومد روی ترکیه انگلیس اوکراین امتحان کردم نیومد با چه ریجنی برم که بیاد ؟
  • سلام. من میخوام وارد حسابم بشم. ایمیلم رو میزنم میگه حساب نادرست، چکارکنم؟ ممنون
  • سلام وارد حساب میخوام بشم میزنه ورود ممنوع . چرا
  • کوینکس چشه نمیشه وارد شد ابدیت کردم نشد برنامه رو حذف کردم دوباره نصب کردم نشد از طریق سایت هم نمیشه
  • الان به مدت یک هفته در بد ورود هی ارور میده ؟ اپ هم نصب کردم اما نتیجه ای نداشت
  • عباداله بالایی
    سلام من مقدار مقداری ارز MARS دارم اما مدتیه تعلیق شده چه کارکنم بتونم بفروشم یا به ارز دیگه تبدیلش کنم لطفاً راهنمایی کنید ممنونم
  • سلام من برداشت ارز luna انجام دادم از کوینکس به دستم نرسیده همشم نداره صرافی هم پاسخگو نیست
  • احمدرشادنازنینی
    سلام.صرافی کوینکس خطای پایان مهلت ارتباط به من میده چکار کنم؟
  • سلام گوشی من ایفون هست و از ایفون قبلی که کوینکس نصب بود انتقال دادم ولی در گوشی جدید کار نکرد و خواستم مجدد نصب کنم دیگه در اپ استور نیست حالا بخوام نصب بشه چکار باید بکنم ممنون میشم کسی راهنماییم کنه که مشکلم برطرف بشه ضمنا رو گوشی قبلیم هنوز فعاله و حذف نکردم باید گوشی رو فروختم تحویل بدم ممنون پیشاپیش تشکر
  • سلام درصرافی کوینکس می‌خوام معامله بکنم میزنه تجارت ممنوع دلیل چیه
  • کد دو عاملیتم حذف شده و با وجود درخواست از پشتیبان و ارسال مدارک راهنمایی درستی نمیشم و نمیتونم وارد حساب کاربری خودم بشم
  • سلام کوینکس ازدیشب برای من ارور 429 میزد اهمیت ندادم تا الان که اجازه برداشت هم با ارسال کد 429 نمی دهد لطفا راهنمای بفرماید شاید از گرداب بیرون زدیم
  • کوینکس برا من کار نکمینه
    فقد پاین صفحه این متن میاد هعی میره
    مینویسه HTTP429
  • سلام، متأسفانه کوینکس نمیتونم واردش بشم، مشکل کلی پیش اومده یا فقط من مشکل دارم؟ ممنون
  • دوستان منم همین مشکل رو داشتم واقعاا یه بنده خدایی کمکم کرد مشکلم حل شد و تونستم کد رو دوباره به دست بیارم شماره ی تلگرامشو میزارم سوالی داشتین ازش بپرسین واقعاا نابغست 🙏

    +1
    414
    310
    06
    48
    @amirali_cad
  • با سلام
    احتراما باستحضار میرساند که اکثر مواقع این نرم افرار دارای مشکل بوده و یکی از علل لیکوئید شدن و به تاراج رفتن سرمایه اعضا همین مشکلات بوده و به همین خاطر خیلی از کاربران اندک سرمایه ای که برایشان مانده برداشته و با سرعت مافوق صوت از آن خارج شده اند و انشاالله که این مشکلات یه صورت سهوی بوده و به شکل عیر منتظره هم برطرف شود صرافی باید بداند که اصل کار او باید بر محور مشتری مداری استوار باشد تا پایدار بماند
    و من الله توفیق
  • سلام وقتتون بخیر من هرچی کددوعاملیم رومیزنم میگه کد دوعاملی نادرسته
  • متاسفانه سایت اصلی کوینکس بالا نمیاد اگه از طریق سایر سایتهاکه کوینکس فارسی بالا میاد بخوام ایمیل و رمز خودمو وارد کنم احتمال سواستفاده وجود داره یا خیر؟
  • سلام نسخه ایفون یعنی CoinEx pro فیوچرز نداره چکار باید کرد ؟
  • سلام،از دو روز پیش یه باره نمی تونم وارد حساب کاربری ام بشوم،قبلش داشتم روی تلگرام با فیلتر شکن کار میکردم،یه بار بدون قطع کردن فیلتر شکن وارد کوینکس شدم،اما بعد از اون دیگه نتونستم وارد حساب کاربری ام بشم،موقع وارد کردن ایمیل بهم پیغام اشتباه بودن پسورد میده،پسورد رو ریست می کنم ،بعد از وارد کردن پشورد جدید دکمه تایید فعال نمیشه،ممنون میشم راهنمایی ام کنید
  • سیدمحمدرحیمیان
    سلام الان نزدیک دوهفته است ک خطای اینترنت میزنه وقتی وارد صرافی میشم همه برنانه ها باز میشن بجز صرافی کوینکس لطفا راهنمایی کنید
  • سلام چرا در کوینکس شاخص داوجونز امریکا رو بالا نمیاره اگه داره نمادش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
  • میگه تیمیل شما و۹ود نداره حالا چیکار کنم
  • سلام، من تا سه روز پیش با فیلتر شکن پولی وارد اپ کوینکس تو ایفون میشدم و‌مشکلی برای نعامله ی اسپات نداشتم دیروز با فیلتر شکن غیر پولی رفتم و نمیزاره معامله انجام بدم و میگه به علت نظارت قانونی در منطقه ی شما نمیتونیم معامله رو تایید کنیم، حالا من چیکار کنم؟ایا دوباره با فیلتر شکن پولی برم درست میشه؟خواهشا من رو راهنمایی کنید
  • ایا جشنواره ۳۰۰هزار دلاری کوینکس ۱۴۰۲ واقعیت دارد یا فیکه
  • سلام
    وقت بخیر
    من در صرافی کوینکس وقتی می‌خوام بیت کوین را بفروشم با خطای زیر مواجه میشوم
    نمیتوانم بیت کوین را بفروشم خیلی نگران هستم ممنون میشم بنده را راهنمایی کنید که چطور میتوانم مشکل را حل کنم
    پیغام خطا:
    we are unable to provide you with this service due to regulatory requirements in your region
  • سلام
    در کوینکس اجازه انجام معامله بدلیل موقعیت جغرافیایی رو نمیده. راه حل چیست؟؟؟
  • سلام
    تمامه مشخصات کوینکس توی گوشیم بوده و دزدیده شده
    متاسفانه رمز ایمیل و کوینکس هم توی نوت ذخیره بود
    چطور واردش بشم؟
    کد شش رقمی به موبایلم میاد؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی اکو اسمارت : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی