تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

معرفی و پیگیری اخبار پروژه های دیفای شامل مرکز بازی ، مرکز اشتغال ، ربات معامله گر ، صرافی ، کیف پول ، شبکه اجتماعی ، کلود سنتر و کامیونیتی میکر

 اکو اسمارت

به روز رسانی توازن همگام سازی خودکار ربات تریدر اکو اسمارت

در به روز رسانی جدید ربات تریدر اکو اسمارت تحت عنوان توازن همگام سازی خودکار ، دارایی های موجودی صرافی بایننس با ربات هماهنگ می شوند.  این یک نوآوری مبتنی بر فناوری از تیم توسعه اکو اسمارت بود. حتماً این گزینه را در قسمت نمای کلی صفحه پنل ربات فعال کنید.


توجه داشته باشید :  وقتی تراز خود را همگام سازی می کنید ، تمام دارایی های شما تغییر می کند و مانند مانده ربات دنبال می شود. اگر همگام سازی نکنید ، احتمالاً موقعیت های زیادی را از دست داده اید. به زودی در  بروزرسانی بعدی ربات  تبدیل اعتبار به سود تضمین شده ، به زودی برای همه اجرا خواهد شد.

 

تمامی کاربران ربات تریدر اکو اسمارت باید گزینه Auto sync balance فعال کنند و حتما سعی به این داشته باشید اگر از صرافی بایننس به صورت شخصی استفاده میکنید اکانت متصل به ربات را به صورت  جدا گانه بسازید تا تداخلی با دستورات ربات صورت نگرید.


کارکرد گزینه Auto sync balance چیست؟


برای کاهش ضریب خطای احتمالی در انجام درخواست های ربات برای خرید و فروش صرافی بایننس برای کاربران ، این گزینه اضافه شده است. با فعالسازی این گزینه، ربات به صورت اتوماتیک همیشه درحال بررسی گزارش موجودی حساب های صرافی بایننس متصل به  ربات و همگام سازی حساب ها با درخواست های ربات میباشد و این بدین معنی است که درخواست های ربات برای تمامی کاربران یکسان و همزمان انجام خواهد شد و هچنین اگر coin دیگری در  صرافی بایننس داشته باشید در هنگام پوزیشن خرید ،ربات با خود معادل سازی خواهد کرد. این امر باعث میشود تا کاربران از تمامی پوزیشن های خرید و فروش ربات و سود های احتمالی آن ها بهره مند شوند این گزینه هیچ ارتباطی با غیر فعالسازی حساب صرافی بایننس از ربات ندارد
 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی اکو اسمارت : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی