تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

معرفی و پیگیری اخبار پروژه های دیفای شامل مرکز بازی ، مرکز اشتغال ، ربات معامله گر ، صرافی ، کیف پول ، شبکه اجتماعی ، کلود سنتر و کامیونیتی میکر

 اکو اسمارت

انواع روش های حرفه ای ترید در اکو اسمارت

تریدینگ به یکی از پول ساز ترین و جذاب ترین شغل های بازار مالی تبدیل شده است که نیاز به دقت و نظم بالایی دارد. اما تاثیر آن برای همه اشخاص یکی نیست و همانطور که می تواند سبب سود دهی شود امکان دارد در صورت نداشتن آگاهی کافی از روش صحیح انجام کار منجر به ضرر نیز بشود.چگونه یک ترید موفق در اکو اسمارت داشته باشیم؟ اگر قصد ورود به عرصه تریدینگ اکو اسمارت را دارید باید با انواع روش های ابتدایی و پیشرفته آن آشنا شوید تا بتوانید در این زمینه موفق شوید. برای انجام روش های ابتدایی مقاله معرفی انواع روش های ترید که توسط وب سایت اکو اسمارت ایران نوشته شده است را بخوانید. در این مقاله به مواردی از قبیل روش های پیشرفته تریدینگ، چگونه ترید کنیم و بهترین روش های ترید می پردازیم.

 

 

روش Eco Smart SCALP TRADING 

اسکالپ تریدینگ اکو اسمارت یک معامله کوتاه مدت با سود دهی کم است و برای افرادی که به دنبال سود های اندک با تعداد بالا هستند مناسب می باشد ، در این روش معاملات در عرض چند دقیقه انجام می شود و تعداد آن وابسته به تریدر است. معامله گران یک ارز دیجیتالی را خریداری کرده و بلافاصله بعد از افزایش قیمت آن را فروخته و سود حاصل می کنند، البته به دلیل خرید و فروش سریع سود های کوچکی نصیبشان می شود. مثلا ارزی را که با قیمت 20 هزار دلار خریداری کرده اند به محض ثبت قیمت 25.000 دلار به فروش می رسانند و این عمل را به صورت مکرر تکرار می کنند زیرا به دنبال سود دهی بالا و طولانی مدت نیستند بلکه با بالا بردن تعداد دفعات انجام این عمل از مبالغ کوچک سود های بزرگ کسب می کنند.

از معایب این روش می توان به پر ریسک بودن آن اشاره کرد زیرا حجم سود دهی پایین است و اگر تریدر در یک معامله دچار حجم بالایی از ضرر و زیان بشود سود های کسب شده از این روش کم تر از آن است که جای ضرر را پر کند به همین دلیل پیشنهاد می شود حتما پیش از شروع ترید به سبک اسکالپ تریدینگ اکو اسمارت قوانین تحلیل تکنیکال را مطالعه کنید.

 

 

روش Eco Smart POSITION TRADING

پوزیشین تریدینگ اکو اسمارت دقیقا بر عکس اسکالپ تریدینگ عمل می کند و روش سرمایه گذاری طولانی مدت را ارائه می دهد. معامله گران در این روش باید موارد تخصصی از قبیل تحلیل تکنیکال و سیگنال گیری از بازار را آموزش ببینند تا بتوانند موقعیت مناسب خرید و فروش دارایی دیجیتال خود را مشخص کنند. در این بین مهم است با نوسانات قیمت در بازار از پوزیشین مشخص کرده نا امید نشوند و طبق دانسته های خود پیش بروند به همین دلیل تعیین موقعیت خرید و فروش ارز باید با دقت و تحلیل زیادی انجام شود تا از متحمل شدن ضرر های بزرگ جلوگیری شود.

 مدت زمان این عمل بستگی به تشخیص تریدر دارد و ممکن است حتی سال ها طول بکشد مثلا یک معامله گر طبق اطلاعات خود تحلیل می کند که قیمت بیت کوین در سال 2022 به 600 هزار دلار می رسد، حال اگر قیمت پیشبینی شده درست باشد و قیمت به 600 هزار دلار برسد این یعنی یک پوزیشین تریدینگ موفق اتفاق افتاده است اما اگر در سال 2022 بیت کوین روند نزولی را طی کند تمام ضرر و زیان پای خود تریدر می باشد. به همین دلیل در این روش تریدر ها باید بسیار ریز بین، با دقت، با نظم و با دریافت سیگنال درست برای انتخاب یک موقعیت صحیح آماده باشند.

 

 

روش Eco Smart SWING TRADING

سوینگ تریدینگ اکو اسمارت یک روند با بازه زمانی 2 هفته ای تا دو ماه می باشد که برای افراد پر مشغله مناسب تر است چون نیاز به تحیل روزانه بازار نیست. این روش تقریبا مشابه پوزیشین تریدینگ اکو اسمارت با ریسک کمتر است زیرا معامله گران نقطه خروج از بازار را برای یک هفته یا یک ماه آینده تعیین می کنند و اگر موفق نشوند ضرر کمتری وارد می شود، کسانی که مهارت های متوسطی از تحلیل تکنیکال دارند می توانند برای شروع از این روش استفاده کنند.

 

 

روش Eco Smart DAY TRADING

در این روش به الگوی سر و شانه در تحلیل تکنیکال نیاز است، طی این فرایند بازار به صورت روزانه مورد برسی قرار می گیرد تا معاملات در عرض چند ساعت یا یک روز به صورت کامل بسته شود. در روش تریدینگ روزانه باید تمام نمودار های قدیم و جدید ارز مورد هدف برسی شده و طبق این جدول ها زمان خرید و فروش ارز دیجیتال مشخص شود تا رمز ارز در بهترین زمان خریداری شده و در بهترین موقعیت به فروش برسد و سودهی حاصل از آن موفقت آمیز باشد.

 

 

روش های نامبرده از بهترین روش های تریدینگ ارز دیجیتال اکو اسمارت هستند که باید نسبت به موقعیت و شخصیت شما مورد استفاده قرار بگیرند. نکته مثبت در مورد تریدینگ اکو اسمارت این است که نیاز به استفاده از یک روش نیست و شما می توانید نسبت به تغییر شرایط شخصی اتان مدل ترید کردنتان را نیز تغییر دهید.

  • من در اکواسمارت کار می‌کنم و اینقدر این کمپانی با نگرشه و افراد ش رو حمایت می‌کنه که حد ندارع 😎
    سود خوبی هم از ترید هاش میده ، برای کسانی که هیچ تجربه ای ندارن ولی آرزوی داشتن ثروت رو دارن خیلی مکان عالی ایه😍😎
  • محمدرضا کریمی سوادجانی
    داداش چطوری ecs رو بفروشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی اکو اسمارت : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی