تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

معرفی و پیگیری اخبار پروژه های دیفای شامل مرکز بازی ، مرکز اشتغال ، ربات معامله گر ، صرافی ، کیف پول ، شبکه اجتماعی ، کلود سنتر و کامیونیتی میکر

 اکو اسمارت

تفاوت کیف پول سرد و کیف پول گرم اکو اسمارت

در ابتدا برای توضیح ساده این مبحث برای شما مثالی در دنیای واقعی میزنیم: کیف پول گرم ماننده کیف پول هایی ست که در جیب و کیف خود حمل میکنید ولی فضای ذخیره سازی سرد تا حدودی شبیه به پس انداز پول در حساب بانکی شما است. شما اگر بخواهید به صورت مکرر از ارز های دیجیتال خود استفاده کنید باید از فضای کیف پول گرم استفاده کنید اما اگر میخواهید پول خود را برای مدت طولانی ذخیره کنید باید از کیف پول سرد استفاده کنید.

 تفاوت کیف پول سرد و کیف پول گرم
کیف پول گرم

فضای ذخیره سازی گرم ، به زبان ساده ، زمانی است که رمز ارز خود را در دستگاهی که مستقیماً به اینترنت متصل است نگه می دارید. کیف پول هایی که در موبایل، کامپیوتر، لب تاب و هر کیف پولی که در دستگاه متصل به اینترنت، نصب میشود، کیف پول های گرم هستند. دسترسی به بودجه و پس انداز در کیف پول گرم آسان است و استفاده از آن برای هزینه های روزمره اشکالی ندارد. میتوان به آن به عنوان بانک ارزهای فیات هم فکر کرد. کیف پول گرم ماننده کیف پول واقعی، کاربردی است همانطور که شما برای حمل مقدار کمی پول از کیف پول استفاده میکنید میتوانید از کیف پول گرم نیز برای حمل ارز های دیجیتال خود استفاده کنیدو با خیال راحت خرید و فروش بیت کوین و اتریم و سایر ارزهای دیجیتال را بکنید. با اینکه معامله با کیف پول گرم بسیار ساده است، اما ایرادی بزرگ نیز در آن وجود دارد، که به راحتی قابل هک شدن هستند.
فواید استفاده از کیف پول گرم

    دسترسی سریع به وجه
    کارایی بسیار زیاد
    پشتیبانی از دستگاه های مختلف
    رابطه بین گیرنده و فرستنده را آسان میکند

 
 

 
معایب استفاده از کیف پول گرم

    در معرض جرایم اینترنتی قرار دارد. هکر های پیشرفته تهدیدی همیشگی هستند.
    با آسیب دیدن دستگاه و کیف پول ممکن است ارزهای دیجیتال از بین بروند. بدون پشتیبان گیری از کلید های خصوصی میتوانید سرمایه رمز ارز خود را برای همیشه از دست بدهید.

بررسی انواع کیف پول گرم
کیف پول آنلاین یا همان کیف پول ابری

این کیف پول ها آسان ترین روش برای استفاده را در میان تمام کیف پول ها دارند زیرا تقریبا در تمام صرافی ها هستند و شما میتوانید به محض خرید و فروش ارز دیجیتال خود حساب کاربری خود را باز کنید. اگر هم نمیدانید چگونه و در چه کیف پول ابری را در ایران میتوانید استفاده کنید آموزش کار با کیف پول بایننس برای شما به طور کامل پاسخ این سوال هایتان را داده است. شما در هر جای دنیا که هستید در صورتی که به اینترنت متصل باشید، میتوانید از این کیف پول استفاده کنید. اما همانطور که گفتیم با همه ی ویژگی ها خطر هکر ها این کیف پول هارا تهدید میکند پس مقدار زیادی از پول خود را در آن ذخیره نکنید و در حد نیازتان به کیف پول ابری تان انتقال دهید.
 
کیف پول چند امضایی

برای فهم دقیق این کیف پول میتوانید به یک گاوصندوقی که برای استفاده از آن به چند کلید احتیاج دارد فکر کنید. این کیف پول دو ویژگی عالی دارد:

    امنیت بیشتری برای ارز های دیجیتالی فراهم میکند.
    چند نفر میتوانند از یک حساب استفاده کنند.

 هکر ها اگر بتوانند به کلید خصوصی یک دسترسی پیدا کنند کلید خصوصی دو را نمیتوانند پیدا کنند پس از لحاظ امنیت بسیار مناسب است.
تفاوت بین کیف پول سرد و کیف پول گرم
کیف پول سرد

هنگامی که ارز های خود را در دستگاهی کاملا آفلاین نگه می دارید آن دستگاه را کیف پول سرد می نامند. برای کسانی که به دنبال امن ترین شکل ذخیره سازی هستند کیف پول سرد  توصیه میشود. این کیف پول ها در نگه داری طولانی مدت برای کسانی که طی چند ماه یک یا دوبار به سکه های خود احتیاج دارند مناسب است .اگر دستور العمل های درست این کیف پول ها را دنبال کنید آنها تبدیل به کیف پول های بسیار امن میشوند. با توجه به وجود هکر ها و دیگر خطرات تهدید کننده استفاده از کیف پول سرد گزینه بسیار امنی است.
فواید استفاده از کیف پول سرد

    مکانی عالی برای نگه داشتن مقادیر زیادی سکه برای مدت زمان طولانی.
     یک شبکه ایمن در برابر هکرها و افرادی که قصد سواستفاده دارند ، فراهم می کند.

معایب استفاده از کیف پول سرد

    هنوز هم در معرض آسیب های خارجی ، سرقت هکر ها هستند.
     برای معاملات سریع و روزانه ایده آل نیست.
     تنظیم آن می تواند برای مبتدیان کمی سخت باشد.

تفاوت بین کیف پول سرد و کیف پول گرم
بررسی چند کیفه پول سرد
کیف پول سخت افزار

کیف پول های سخت افزاری دستگاه های فیزیکی هستند که می توانید ارز رمزنگاری شده خود را در آنها ذخیره کنید.  آنها به چند شکل وجود دارند اما رایج ترین آنها سبک کارت USB است. در وهله اول ، شما باید اطمینان داشته باید که شرکتی که کیف پول شما را تولید میکند به برنامه های خصوصی شما دسترسی نداشته باشد و اما کسانی که کیف پول سخت افزاری دست دوم خریداری کرده باشند باید به این نکته بیشتر توجه کنند. یکی از ویژگی های کیف پول  فیزیکی قابلیت بازیابی آنها است اما در صورتی که نسخه پشتیبان آن را تهیه کرده باشید.
تفاوت بین کیف پول سرد و کیف پول گرم
 کیف پول کاغذی

برای بیشتر کسانی که در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال تازه کار هستند این سوال پیش می آید که کیف پول کاغذی چیست؟ بدون شک ، امن ترین راه برای ذخیره هر ارز رمزنگاری شده استفاده از کیف پول کاغذی است. اگر شما موارد احتیاتی را رعایت کنید هیچ کس دیگری امکان دستیابی به کلید خصوصی شما را ندارد. البته این به این معنا هم هست که باید در حفظ و نگه داری آن نیز دقت کنید. از دست دادن کلیدهای خصوصی به این معنی است که شما تمام محتوای کیف پول کاغذی خود را از دست خواهید داد.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی اکو اسمارت : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی