تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

معرفی و پیگیری اخبار پروژه های دیفای شامل مرکز بازی ، مرکز اشتغال ، ربات معامله گر ، صرافی ، کیف پول ، شبکه اجتماعی ، کلود سنتر و کامیونیتی میکر

 اکو اسمارت

اشتباهات رایج تریدرها در بازار رمز ارزها

نکات مهم در تریدری نداشتن برنامه: ابتدایی ترین مرحله برای تریدر ها که حتما باید از آن پیروی کنند داشتن یک برنامه مناسب و آینده نگر است که تحت هیچ شرایطی برنامه خود را نباید فراموش کنند زیرا برنامه ریزی الگو و زیرساز ترید می باشد و هر چیز بایستی از یک چهارچوب پیروی کند تا موفق شود.  نداشتن دانش کافی: تریدری در عین سوداور بودن کار پیچیده و مستلزم آموزش می باشد در غیر این صورت ممکن است تبعات زیان آوری را شامل شود مثلا کسانی که حتی ساده ترین موارد مانند ارز دیجیتال را نمی دانند نمی توانند حتی نزدیک معامله موفق شوند، با وب سایت تتر ایران همراه شوید و صفحه ارز دیجیتال چیست؟ را بخوانید تا اطلاعات کافی را کسب نمایید، معاملات ارزی و یا هر حرفه دیگر نیازمند پژوهش دقیق و تجربه کافی می باشند. برای مثال برخی از معامله گران به دلیل نداشتن آگاهی کافی تعداد و یا حجم معاملات را بسیار بالا می برند و یا در ساعات غیر مناسب معامله انجام می دهند که نه تنها سود بیشتر نمی برند بلکه باعث از بین رفتن سرمایه می شوند.
خروج نامناسب: در بالا اشاره کردیم داشتن برنامه مناسب برای معامله از واجبات تریدری می باشد که اگر انجام نشود ممکن است بسیار زیان بار باشد، اغلب تحلیل گران بدون تجربه زمانی که نوسان قیمت در بازار اتفاق می افتد سرمایه خود را خارج کرده و ضرر و زیان زیادی را به جان می خرند در حالی که نوسان بازار ارز دیجیتال کاملا طبیعی و ضروری می باشد که البته ثابت نمی ماند مانند رکورد شکنی بایننس کوین در صورتی که این ارز دیجیتالی ماه های اخیر دچار رکود قیمتی شده بود.
تحلیل نادرست بازار: درست است گاهی از قیمت برخی رمز ارز ها کاسته می شود اما این دلیلی بر ثابت ماندن شرایط نیست، برای مثال قیمت بیت کوین دائما در حال تغییر و تحول است و در حال حاضر قیمت کاهش یافته اما احتمال می رود صعود قیمت بیت کوین اتفاق بیفتد حال معامله گرانی از ضرر جلوگیری کرده اند که طبق برنامه ی از پیش تعیین شده ی خود ادامه دادند، یکی از دلایل نوسان قیمت بازار ارز های دیجیتالی را می توان پامپ و دامپ دانست که تغییرات زیادی در بازار شکل می دهند، شاید برایتان جالب باشد بدانید پامپ دامپ چیست؟ در صفحات قبلی وب سایت تتر ایران در مورد آن توضیح داده ایم.

 

 

چگونه بهتر ترید کنیم؟

برای آن که تحلیل بهتری در معاملات داشته باشیم از تکراری بودن نیز باید بپردازیم برای مثال روی یک ارز تمرکز نکنیم و ارز های دیگر را فراموش کنیم، اغلب تریدر ها بر این باورند بیت کوین تنها ارز سود آور می باشد در حالی که امروزه کوین های زیادی پیشرفت چشم گیر داشتند مانند لایت کوین که دارای تاریخچه قدیمی است و ارزش زیادی دارد و می توان خرید لایت کوین را خریدی هوشمندانه شمرد، اتریوم نیز در حال حاضر در میان تریدر ها بسیار پر طرفدار شده است و آینده ی تریدر ها خطاب می شود، اتریوم چیست؟ برای اطلاعات بیشتر در رابطه با اتریوم داخل وب سایت اکو اسمارت ایران بخوانید. همچنین تحلیل گران باید از ابزار و کیف پول های مناسب استفاده کنند، در این باره ما با معرفی صرافی بایننس که کیف پول دیجیتالی نیز دارد به شما کمک می کنیم در ترید کردن بهترین نتیجه گیری را داشته باشید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی اکو اسمارت : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی