تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

معرفی و پیگیری اخبار پروژه های دیفای شامل مرکز بازی ، مرکز اشتغال ، ربات معامله گر ، صرافی ، کیف پول ، شبکه اجتماعی ، کلود سنتر و کامیونیتی میکر

 اکو اسمارت

40 سوال مهم راجع به بلاکچین

بلاک چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است، همچنین تفاوت آن با سیستم‌ های دیگر این می باشد که اطلاعات ذخیره‌ شده روی این نوع سیستم، میان همه اعضای یک شبکه به اشتراک گذاشته می‌ شود. با استفاده از رمزنگاری و توزیع داده‌ها، امکان هک، حذف و دستکاری اطلاعات ثبت‌ شده، تقریباً از بین می‌ رود. مفهوم بلاک چین اولین بار با پیدایش بیت کوین به وجود آمد. از ارز های دیجیتال موفق دیگر که مبتنی بر بلاک چین هستند می توان به تتر، لایت کوین، اتریم و ترون اشاره کرد. همانطور که می دانید قیمت بیت کوین هم اکنون در حال افزایش است، این بیانگر قدرت و محبوبیت این ارز دیجیتال نسب به سایر ارز های رمزنگاری شده می باشد.

1.مزیت استفاده از درخت مرکل در بلاک چین چه چیزی می باشد؟

مزیت استفاده از آن این است که به جای بارگیری هر معامله و هر بلوک مشتری سبک فقط می تواند زنجیره عناوین بلوک را بارگیری کند. همچنین اگر کسی نیاز به تأیید وجود یک معامله خاص در یک بلوک دارد ، لازم نیست کل بلوک را بارگیری کند. بارگیری مجموعه ای از شاخه های این درخت که حاوی این معامله است کافی است. ما هش هایی را که در حال افزایش شعبه هستند و مربوط به معامله من را بررسی می کنیم، اگر این هش ها خوب بررسی شود ، می دانیم که این معامله خاص در این بلوک وجود دارد.

 2.آیا این امکان وجود دارد که داده ها را به محض نوشتن در یک بلوک اصلاح کرد؟

 نه انجام این کار امکان پذیر نیست، در صورت نیاز به هرگونه اصلاح سازمان به سادگی باید اطلاعات را از تمام بلوک های دیگر نیز پاک کند و هیچ دلیلی غیر از این هنگام استفاده از این روش وجود ندارد در این مواقع باید به داده ها احتیاط زیادی داشته باشید.

3.آیا می توان در سیستم بلاک چین دو برابر هزینه کرد؟

این شرایطی است که یک ارز دیجیتال چندین بار خرج شود زیرا این توکن به طور کلی از یک پرونده دیجیتال تشکیل شده است که به راحتی می تواند کلون شود. این به سادگی منجر به تورم می شود و سازمان ها باید ضرر زیادی را متحمل شوند. یکی از اهداف اصلی فناوری بلاک چین از بین بردن این روش تا حدی ممکن است. همچنشن شما می توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد در وب سایت تتر ایران معامله کنید.

 

40 سوال راجب بلاکچین

 

4.برخی از سیستم عامل های معروف برای توسعه برنامه های بلاک چین را نام ببرید؟

 پس از توسعه بیت کوین، سیستم عامل های مختلف بلاکچین شروع به ظهور کردند اتریوم درست بعد از تکامل بیت کوین آمد و یکی از محبوب ترین سیستم عامل های عمومی برای ساخت برنامه های مبتنی بر بلاک چین است. همچنین تتر و اتریم نیز در دسته ارز های دیجیتال محبوب هستند.

5.دفتر بلاک چین چه تفاوتی با یک کتاب عادی دارد؟

 تفاوت اصلی بلاک چین که یک دفتر حساب دیجیتال است احتمال خطا در آن بسیار کم تر از یک دفتر معمولی که با دست یا تلاش انسان تهیه می شود است در حالی که بلاک چین تمام وظایف خود را به طور خودکار انجام می دهد. فقط باید آن را به روشی مناسب و با رعایت تمام دستورالعمل ها پیکربندی کنید.

6.دو نوع رکورد که در پایگاه داده بلاک چین وجود دارد چه نام دارد؟

 این دوسوابق بلوکی و معاملاتی هستند که به راحتی می توان به این دو رکورد دسترسی داشت ، و بهترین کار این است که آنها را با یکدیگر تلفیق کنیم و بدون دنبال کردن الگوریتم های پیچیده امکان پذیر است.

7.چرا بلاک چین یک رویکرد قابل اعتماد است؟

 زیرا سازگاری آن با سایر برنامه های تجاری به دلیل ماهیت منبع باز بودن آن زیاد است. امنیت آن برای معاملات آنلاین در نظر گرفته شده بود که، توسعه دهندگان توجه ویژه ای به نگه داشتن سرعت در هنگام امنیت آن داشته اند. همچنین شغل کاربرانی که از بلاکچین استفاده می کنند مهم نیست چون به راحتی با هر شغلی که داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید.

8.چرا می توان به بلاک چین به راحتی اعتماد کرد؟

زیرا این یک رویکرد قابل اعتماد است و شرکتهای زیادی در سناریوی حاضر از آن استفاده می کنند و از آنجا که همه چیز ایمن است و یک رویکرد منبع باز است که در طولانی مدت به راحتی می توان به آن اعتماد کرد.

9.معاملات خارج از زنجیره چیست؟

 معامله خارج از زنجیره حرکت ارزش به خارج از بلاک چین است. در حالی که یک معامله درون زنجیره ای که معمولاً معامله نامیده می شود زنجیره بلوک را اصلاح می کند و تعیین اعتبار آن به بلاک چین بستگی دارد. همچنین برخی ار ارز های دیجیتال مبتنی بر بلاکچین قابلیت معاوضه نیز دارند، شما می توانید ارز های دیجیتال خود را کیف پول اتمیک معاوضه کنید.

 

 

40 سوال راجب بلاکچین

 

10.حسابداری اجرایی بلاک چین چیست؟

 حسابداری اجرایی چیزی نیست جز نوع خاصی از حسابداری که منحصراً برای شغلی طراحی شده است که خدمات را به مردم ارائه می دهد. محدودیت فوق العاده بالایی در خدمات وجود ندارد و یک کسب و کار می تواند از طریق حسابداری اجرایی مدیریت کند. بلاکچین الگوریتم هایی دارد که به طور خاص برای مدیریت حسابداری اجرایی طراحی شده اند. در حقیقت ، بسیاری از مشکلات مرتبط با همان مشکل را کاهش می دهد.

11.بلاک چین با کدام ارز رمزنگاری شده کشف شده است؟

بلاکچین یک پایگاه داده توزیع شده غیرمتمرکز از سوابق تغییرناپذیر است که این فناوری با اختراع بیت کوین اولین ارز رمزنگاری شده کشف شد.

12.شناسه های بلوک چیست؟

 در بلاک چین بلوک ها را می توان با هش هدر بلوک که در شبکه بیت کوین وجود دارد و برای شناسایی بلاکی خاص در کل بلاک چین استفاده می‌ شود میتوان با استفاده از آن ارتفاع بلوک را تشخیص داد.

13. سرمایه گذاران به چه دلیلی ثروت زیادی را در بیت کوین به پول نقد تبدیل می کنند؟

زیرا آنها می دانند که سرمایه گذاری در این فناوری آینده بسیار روشنی را دارا می باشد. شما می توانید برای خرید تتر و استیبل کوین ها که تقریبن ارز های دیجیتال کم درد سر تری برای سرمایه گذاری هستند در سایت تتر ایران اقدام کنید.

14. چه زمانی برای شروع بلاک چین مناسب است؟

بهترین زمان برای شروع بلاک چین موقعی است که این فناوری در حال رشد است.

15. اصل فناوری بلاکچین چه کارایی دارد؟

اصلی که فناوری بلاکچین بر پایه آن بنا می شود، این امکان را فراهم می کند تا اطلاعات بدون کپی شدن بین کاربران توزیع شود.

 

40 سوال راجب بلاکچین

 

16. خصوصیات بلاک چین چیست؟

سیستم های غیرمتمرکز و دفتر توزیع شده و همچنین اکوسیستم ایمن تر را برای شما به وجود می آورد.

17.شناسه های بلوک چیست؟

 در بلاک چین بلوک ها را می توان با هش هدر بلوک که در شبکه بیت کوین وجود دارد و برای شناسایی بلاکی خاص در کل بلاک چین استفاده می‌ شود می توان با استفاده از آن ارتفاع بلوک را تشخیص داد.

18. آیا در بلاک چین می توان یک یا چند بلاک را از شبکه ها حذف کرد؟

 بله این این امکان وجود دارد موقعیت هایی وجود دارد که فقط بخش خاصی از این دفتر آنلاین در نظر گرفته می شود. با کمک گزینه ها و فیلترهای پیش فرض، بدون تلاش زیاد به راحتی می توان این کار را انجام داد.

19.آیا بلاکچین دفتر فساد ناپذیری است؟

 بلاک چین فساد ناپذیر می باشد و هر فردی که قصد ضربه زدن را داشته باشد اگر به تنهایی اقدام کند ناتوان است. آگویر می گوید برای تصاحب شبکه، یک مهاجم باید بیش از 50 درصد از کل قدرت محاسباتی خود را کنترل کند." "ما امیدواریم که این یک سناریوی نظری باشد، اما نمی توانیم مطمئن باشیم. در صورت وقوع، فرد هر گونه احتیاط را انجام می دهد.

20. چه نوع سوابقی را می توان در بلاک چین نگهداری کرد و آیا محدودیت هایی برای آن وجود دارد؟

 در روش بلاک چین محدودیتی در ثبت سوابق آن وجود ندارد. صنایع از بلاک چین برای تأمین انواع سوابق استفاده می کنند.

چند نوع از سوابق که در بلاک چین وجود دارد:سوابق معاملات پزشکی، مدیریت هویت، پروسه جابه جایی پول، معاملات کسب و کار، فعالیت های مدیریتی،مستندات است.

21.برای ثبت معاملات در بلاک چین که از یک دفتر توزیع شده دیجیتال استفاده می شود، سیستم به چه اتکا می کند؟

 این سیستم به پروتکل سرویس شبکه و گره های شبکه متکی است.

 

40 سوال راجب بلاکچین

 

22.بلاک چین قبل از نوشتن معامله در دفتر باعث جلوگیری چه چیزی می شود؟

 بلاک چین قبل از نوشتن معامله واقعی در دفتر، با تأیید یک معامله توسط چند طرف از خرج مضاعف جلوگیری می کند. اگر بگوییم که کل سیستم بلاکچین، استخراج، اثبات کار، دشوار برای تولید این سابقه معاملات وجود دارد که اصلاح آن از نظر محاسباتی غیر عملی است.

23.هر بلوک بلاک چین از چه مواردی تشکیل شده است؟

هر بلوک بلاک چین از یک نشانگر هش به بلوک قبلی، مهر زمان، لیست معاملات تشکیل شده است.

24.چه چیزی برای اولین بار در بلاکچین توزیع شده است؟

بیت کوین

25. بزرگترین چالش پردازش اطلاعات چیست؟

مهم ترین چالش ایمن سازی آن است و چالش دیگر پردازش اطلاعات انبوه می تواند محدودیتی در عملکرد آن ایجاد کند.

26. بلاک چین را می توان به عنوان کدامیک مورد ذخیره کرد؟

بلاک چین را می توان به عنوان یک پرونده تخت و یک پایگاه داده ذخیره کرد.

27. در زنجیره بلوک، بلوک ها به چه چیزی پیوند می خورند؟

با برگشت به بلوک قبلی به یکدیگر پیوند می خورند.

28. مزیت اصلی تغییر ناپذیری بلاک چین چیست؟

 افزایش کارایی

 

40 سوال راجب بلاکچین

 

29.چه رویکردهایی برای حمله به الگوریتم رسا وجود دارد؟

دو رویکرد برای حمله به این الگوریتم وجود دارد بروته فورکه شامل همه کلیدهای مخفی احتمالی است و دومین رویکرد حملات ریاضی که با استفاده از این روش می توانیم تکنیک های مختلفی را استفاده کنیم که در تلاش برای فاکتور محصول دو عدد اول مشابه است.

30.امضای کور چیست و چه اهمیتی دارد؟

 نوعی امضای دیجیتالی است که در آن محتوای پیام قبل از امضای آن پنهان می شود امضای کورمی تواند به صورت امضای دیجیتالی منظم در برابر پیام اصلی و بدون کور تأیید شود. امضاهای کور معمولاً در پروتکل های مربوط به حریم خصوصی استفاده می شود که امضا کننده و نویسنده پیام طرف های مختلفی هستند.

31.سیستم هایی که امضای کور در آنها اعمال می شود چیست؟

سیستم های رمزنگاری انتخابات و طرح های نقدی دیجیتال

32.چگونه می توانید مدیریت ریسک را کنترل کنید؟

 این اساساً فرآیندی برای یافتن تهدیدها و تمام آسیب پذیری های موجود در سوابق مالی یک سازمان است و بهترین کاری که می توان با این رویکرد انجام داد، اقدامات فوری در برابر آنها است.

33. 51٪حمله چیست؟

به شرایطی گفته می شود که گروهی از استخراج کنندگان بیش از 50٪ از نرخ هش شبکه را در اختیار دارند و می توانند با معاملات جدید و متوقف کردن معاملات برای ادامه کار یا دستیابی به تنظیمات آن را دستکاری کنند و قادر به معکوس کردن معاملات اخیراً تأیید شده است.

34.چه چالش هایی را نشت اطلاعات می تواند به یک سازمان تحمیل کند؟

 نشت اطلاعات می تواند اعتبار یک سازمان را تا حد عالی کاهش دهد و علاوه بر این می تواند دلیل متحمل شدن خسارات سنگین سازمان باشد و بسیاری از سازمان هایی که برای حفظ امنیت داده های خود نتوانستند پروتکل های امنیتی را اجرا کنند، اعتماد مشتریان خود را از دست داده اند و بسیار سخت در تلاشند تا دوباره به همان اعتبار برسند. در صورت عدم توجه به امنیت معاملات آنلاین، سود کلی هر سازمانی می تواند تا 80٪ کاهش یابد.

 

سوالات رایج بلاکچین

 

35.پردازش اطلاعات چیست؟

 اطلاعات اغلب در یک شبکه به اشتراک گذاشته می شود و قبل از انتقال واقعی آن از طریق شبکه باید به فرمت هایی تغییر کند که بتوانند با استاندارد کانال ها که ارتباطی بین فرستنده و گیرنده است متناسب باشد.

36. بیت کوین مبتنی بر چه چیزی است؟

 بلاک چین عمومی

37.سازمان هایی را که می توانند از فناوری بلاک چین استفاده کنند را نام ببرید؟

 محدودیت بالایی برای طبقه بندی مشاغل وجود ندارد که بتواند این رویکرد را در نظر بگیرد. واقعیت این است که تقریباً همه مشاغل درگیر معاملات آنلاین یا مالی هستند که برای انجام روان فرآیندها باید انجام دهند. شرکت های بزرگ مقیاس موسسات مالی، مشاغل خصوصی، ادارات دولتی و حتی سازمان های دفاعی می توانند به راحتی به این فناوری اعتماد کنند.

38.الزامات اصلی بلاک چین کسب و کار چیست؟

 بلاکچین تجاری به یک دفتر مشترک، قابلیت قرارداد هوشمند، حریم خصوصی و اعتماد نیاز دارد.

 

40 سوال راجب بلاکچین

 

39.آیا اصول کلیدی در بلاک چین برای از بین بردن تهدیدات امنیتی که باید دنبال شوند مفید است؟

 

 چند اصل وجود دارد حسابرسی، برنامه های امنیتی، ایمن سازی آزمایش و رویکردهای مشابه، امنیت پایگاه داده، برنامه ریزی تداوم، آموزش نیروی کار دیجیتال همه این اصول اساسی هستند و اجرای آنها آسان است همچنین آنها در مفید ساختن سوابق معاملات مفید هستند.

40.سیاست امنیتی چیست؟

 سیاست امنیتی مشخص می کند که دقیقاً چه چیزی باید در سیستم ایمن شود. این یک کاربر شبکه را تحت برخی پروتکل های اصلی محدود می کند که همه آنها باید برای افزایش امنیت کلی توافق کرده و از آنها پیروی کنند. وقتی صحبت از اطلاعات و سوابق مالی یک سازمان می شود، سیاست های امنیتی چندگانه فقط در یک مورد اجرا نمی شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی اکو اسمارت : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی