تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

معرفی و پیگیری اخبار پروژه های دیفای شامل مرکز بازی ، مرکز اشتغال ، ربات معامله گر ، صرافی ، کیف پول ، شبکه اجتماعی ، کلود سنتر و کامیونیتی میکر

 اکو اسمارت

مهم‌ترین دغدغه اکو اسمارت سودرسانی به شرکای تجاری و سهامداران خود می‌باشد

کمپانی اکو اسمارت روز به روز در حال رشد و تعالی بوده. افق های آینده کم کم در حال روشن تر شدن است. قبلا هم عنوان شده بود که پروژه های تکنولوژی محور قدری زمان بر بوده و صبوری سهامداران ارجمند را می طلبد. با شکیبایی شما بزرگوارن، یکی از پروژه های کم نظیر و بسیار کاربردی که پیش بینی میشود با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران همراه شود، مرکز مبادلات اکو و بویژه ربات تریدر که بخشی از این پروژه ی بزرگ می‌باشد ، بزودی راه اندازی میگردد.

یکی از مهم‌ترین دغدغه های کمپانی اکو همواره سودرسانی به شرکای تجاری و سهامداران خود می‌باشد. بدین منظور ابتدا سعی در اطلاع رسانی به موقع از پروژه ها و سایر اتفاقات حول پروژه ها بوده، سپس سودرسانی به سهامداران از تمامی راههای ممکن را سرلوحه ی کار خود قرار داده. یکی از راه های سودرسانی به همراهان، پروژه ی توزیع توکن بود که با تکمیل شدن سقف فروش Ecs ، این پروژه رفته رفته رو به اتمام می رود. اما با پایان یافتن پروژه ی توزیع توکن، پروژه ی ربات تریدر در دستور کار قرار می‌گیرد.

ربات تریدر یک محصول قدرتمند از سایر محصولاتی است که سهامداران گرامی در سودآوری این طرح سهیم میباشند. بخش اول از درآمد سهامدارن به سودآوری این پروژه مربوط میگردد. یعنی سهامدارن به نسبت سهمشان از درآمدهای این پروژه منتفع خواهند گردید. بخش دوم از سودآوری این طرح خاصیت تریدینگ این ربات می باشد که با اتصال به صرافی معتبر بایننس می‌تواند براحتی وارد مبادلات شده و ترید های مورد نظر شمارا انجام دهد و یا سیگنال های مورد نظر شما را جهت مبادلات ارزهای دیجیتال ، در اختیاراتان قرار دهد. بخش سوم از سودآوری این طرح مربوط به رونمایی و معرفی این ربات به سایر کاربران می‌باشد. در حالیکه که کمپانی می‌توانست با قرار دادن این ربات در سایت خود و یا سایر درگاههای قابل دسترس، به فروش این محصول قدرتمند مبادرت ورزیده و تمامی سودهای حاصله را از آن خود کند، این راه را انتخاب نکرده و با در نظر گرفتن سودرسانی به سهامداران و شرکای تجاری خود و همچنین قدردانی از وفاداری این عزیزان، تنها راه رسیدن به این ربات را، سهامدارن قرار داده. برای این منظور پلنی را طراحی و این ربات را در شبکه ی فروش قرار داده. با این کار ابتدا سهامداران صاحب این ربات شده و از سودآوری های آن بهره مند شده، سپس سایر افراد جامعه از طریق شما سهامداران صاحب این ربات خواهند شد و طی آن پلن، سود های سرشاری را نصیب شما بزرگواران خواهند کرد.

آینده از آن ما خواهد بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی اکو اسمارت : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی