تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

معرفی و پیگیری اخبار پروژه های دیفای شامل مرکز بازی ، مرکز اشتغال ، ربات معامله گر ، صرافی ، کیف پول ، شبکه اجتماعی ، کلود سنتر و کامیونیتی میکر

 اکو اسمارت

حوزه defi چیست؟

کلمه دیفای مختصر شده DEFI است که یک موسسه مالی غیر متمرکز می باشد. این سیستم با هدف از میان برداشتن واسطه ها ی متمرکز جهان و انجام امور مالی از قبیل پرداخت وام، انجام معاملات، خرید و فروش ارز دیجیتال و غیره به وجود آمد. غیر متمرکز بودن این پروژه گسترده ازبهترین مزیت های دیفای به شمار می رود زیرا تمام امور مالی اشخاص بر عهده خودشان است و نیاز به یک سیستم حقوقی نیست. در ادامه با کاربرد های دیفای در دنیای امروزی بیشتر آشنا خواهید شد.

 

 
مقایسه دیفای و سازمان های متمرکز

تمام اشخاص حقیقی یک جامعه برای انجام امور مالی خود باید به یک سازمان حقوقی مانند بانک ها، دادگاه ها برای حل مشکلات مالی، موسسات حقوقی و غیره مراجعه کنند در صورتی که دیفای سیستم گسترده ای را تشکیل داده تا دارایی های شما متعلق به شخص خودتان باشد و به طور مستقیم بر آن ها کنترل و نظارت داشته باشید. از پلت فرم های اصلی داخل سیستم دیفای یونی سواپ است که بسیار کاربردی و مشهور میان کاربران می باشد، به تازگی رکورد شکنی یونی سواپ با 100 ملیارد دلار معامله به جهان ثابت کرد سیستم های غیر متمرکز در رقابت با سازمان های متمرکز سربلند هستند و از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. علاوه بر آن دیفای متمرکز بر فناوری بلاک چین است به همین دلیل امنیت این شبکه بسیار بالا می باشد و امکان دست بردن در حساب کاربران توسط هیچ کس امکان پذیر نیست. به دلیل دسترسی نداشتن یک شرکت حقوقی به حساب شما هیچ گاه دارایی شما بلوکه نمی شود و یا برای تراکنش هایتان مالیات کسر نمی شود، در واقع دیفای مانند بانک شخصی شما می باشد.
رابطه دیفای و بلاک چین

هر سیستم عاملی توسط یک هسته مرکزی برنامه ها و نرم افزار ها را به اجرا در می آورد، در دیفای علاوه بر کد نویسی های شبکه هسته اصلی دیفای بلاک چین است و سیستم بر بلاک چین متمرکز شده است. اتریوم بیشترین میزبان سیستم دیفای می باشد که 70 درصد از کل سیستم دیفای را به خود اختصاص داده است. به لطف فناوری بلاک چین و کد نویسی قوی سیستم دیفای این برنامه غیر متمرکز سازی تبدیل به یکی از بهترین و معروف ترین اکوسیستم پرداخت های مالی غیر متمرکز شده و روز بروز شاهد پیشرفت و محبوبیت آن هستیم.
جمع بندی

سرمایه گذاری توسط خرید و فروش ارز دیجیتال و فناوری های غیر متمرکز خطری جدی برای دولت ها و موسسه های حقوقی به حساب می آیند زیرا دنیا پر شده از ارز رمز ها و از این قبیل موارد که روز بروز جای خود را میان مردم محکم تر می کنند، برخی از تحلیلگران معامله بر این باورند تا چند سال آینده امکان دارد ارز های دیجیتال و فناوری های غیر متمرکز آنقدر محبوب شوند که دیگر نیازی به دولت یا سازمان های متمرکز نباشد.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی اکو اسمارت : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید