تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

معرفی و پیگیری اخبار پروژه های دیفای شامل مرکز بازی ، مرکز اشتغال ، ربات معامله گر ، صرافی ، کیف پول ، شبکه اجتماعی ، کلود سنتر و کامیونیتی میکر

 اکو اسمارت

معرفی انواع روش های ترید اکو اسمارت

در پی گرایش اخیر جامعه به سمت عصر دیجیتال شغل تریدینگ بسیار پر طرفدار شده و اشخاص بیشماری در عرصه استخراج و ترید رمز ارز فعالیت می کنند که به این افراد تریدر و به عملی که انجام می دهند ترید گفته می شود. کسانی که آموزش های لازم برای تحلیل بازار ارز دیجیتال و نوسان گیری قیمت را می گذرانند و از این راه سرمایه خود را دو چندان می کنند تریدر و به عمل نوسان گیری قیمت که توسط تریدر انجام می شود تریدینگ گفته می شود.آشنایی با اصطلاحات تریدینگ تحلیل تکنیکال نیاز به افراد فعال و با انگیزه ، بروز و جستجو گر، با دقت و نکته سنج دارد و مدیریت زمان در این کار از اهمیت بالایی برخوردار است. آشنایی با ترید و شروع آن به عنوان کسب و کار ابتدا مستلزم کسب اطلاعات در مورد برخی از اصطلاحات در این زمینه می باشد که ما در این قسمت به سه مورد اصلی و مهم اشاره کرده ایم. برای یادگیری ترید به صورت حرفه ای به صفحه معرفی انواع روش های حرفه ای ترید مراجعه نمایید.

 


روش Eco Smart Spot Trading 

در این روش معاملات در لحظه انجام می شوند و نیاز به عقد قرارداد و مشخص کردن تاریخ نیست بلکه به محض تصمیم گیری مبادله میان خریدار و فروشنده ارز مورد نظر انجام شده و به صورت مستقیم از شخص فروشنده به شخص خریدار منتقل می شود و به همین راحتی معامله به اتمام می رسد. نکته مثبت این روش ترید حذف نگرانی دو طرف قرارداد بابت تغییر قیمت ارز است زیرا مبادله هر زمان که انجام شود با قیمت همان روز معامله می شود. اصطلاح spot price نیز به معنی قیمت لحظه ای یک ارز دیجیتال می باشد برای مثال اسپات اتریوم یعنی اگر فردی بخواهد در این لحظه اتریوم خریداری کند باید به قیمت اتریوم الان بخرد نه با قیمت دیروز یا فردا.

 

 

روش Eco Smart Futures Trading

این روش دقیقا برعکس اسپات تریدینگ عمل می کند و وابسته به یک قرارداد با تاریخ مشخص است. برای انجام معامله با روش فیوچر تریدینگ قراردادی میان خریدار و فروشنده منعقد می شود تا در تاریخ نام برده شده مبادله ارز صورت بگیرد. این روش برای کسانی که در حال حاضر نیاز به خرید یا فروش ارز ندارند مناسب می باشد و می توانند تاریخ قرارداد را به زمان مناسبی که احتیاج به مبادله رمز ارز دارند موکول کنند.

 

 

روش Eco Smart ORDER BOOK

Order book به لیستی گفته می شود که در آن تمام اطلاعات خریدار و فروشنده در رابطه با قیمت ارز مورد نظر ثبت می شود. مثلا شخصی تعدادی ارز دیجیتال برای فروش دارد قیمت مورد نظر خود را در آن ثبت می کند، از سوی دیگر کسانی که می خواهند ارز دیجیتال را خریداری کنند نیز داخل این بوک قرار دارند سپس خریدار فروشنده مورد نظر را انتخاب کرده و بعد از پذیرفته شدن توسط فروشنده معامله انجام می شود. اصطلاح bid در order book به معنی بالا ترین قیمت پیشنهادی و ask به معنی پایین ترین قیمت پیشنهادی می باشد. کسی که تصمیم به خرید یک ارز دیجیتال می گیرد تمایل دارد با پایین ترین قیمت آن را تهیه کند اما فروشنده نیز می خواهد با بالا ترین قیمت ارز خود را به فروش برساند، برای حل این مشکل صرافی ها سفارشی که با پایین ترین قیمت میان فروشندگان به ثبت رسیده را در بالای لیست خریداران جای می دهند و بالعکس در صفحه فروشندگان کاربری که قصد خرید با بالاترین قیمت را دارد در صدر لیست قرار می گیرد و به راحتی هر کاربر به هدف خود دست میابد.

 

روزبروز روش های جدید تری جایگزین روش های قدیمی می شوند اما این سه مواردی که در بالا برای شما بازگو کردیم از روش های ساده و ابتدایی تریدینگ هستند که اطلاعات مناسب برای شروع یک فرد مبتدی به ترید کردن را در اختیارش می گذارند. البته آموزش های دیگری از قبیل نوسان گیری بازار و سنجیدن بهترین زمان برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیز بسیار مهم است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی اکو اسمارت : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی